مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

ورود خودروی دیگنیتی دریم به ایران

نتایج تعیین خط فرمول یک آذربایجان 2022 پیست باکو این بار میزبان رقابت های فرمول یک آذربایجان در فصل 2022 خواهد بود که این بار چارلز لکلرک راننده تیم فراری

ورود خودروی دیگنیتی دریم به ایران

پس از عرضه مدل دیگنیتی پرایم، شرکت مونتاژکننده دیگنیتی پرستیژ را به بازار عرضه کرد و هم اکنون با تجربه تولید این برند، این شرکت تصمیم به عرضه سومین مدل از این برند با نام «دیگنیتی دریم» گرفته است. دیگنیتی دریم یک خودروی دو دیفرانسیلی است که برای یک خانواده ۷ نفره خودرویی مناسب می باشد و از نظر ابعادی نیز با مدل های قبلی کمی تفاوت دارد که به از امکانات و آپشن های کلیدی بالاتری برخوردار است و سیستم های پیشرفته همیار راننده یا ADAS ( Advanced driver-assistance systems ) برخوردار است.
همچنین بخوانید از خبرهای اخیر خودرو: یک مدل خودروی چینی قرار است وارد بازار ایران شود و قیمت بسیار بالایی نیز دارد…
این مدل قرار است در سه ماهه دوم سال جدید وارد بازار شود که در حال حاضر مشغول انجام گرفتن مجوزها و استانداردهای لازم این مدل هستند. عرضه دیگنیتی دریم در گام اول به شکل واردات خودرویی کامل CBU می باشد. علاوه برنام دیگنیتی دریم این مدل در چین به نام IX7 نیز شناخته می شود که دو محصول دیگر از شرکت سوکون در حال برنامه ریزی است و به شکل سی بی یو عرضه خواهد شد.
اولین محصول یک مدل هیبریدی پیشرفته Plug-in Hybrid است که به تازگی در کشور چین معرفی شده است و محصول دیگر نیز یک خودروی برقی با فناوری Range Extended با نام SERES- S5 است که در بازار چین با یکی از برند‌های Huawei عرضه می‌شود.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نوسانات قیمتی ایران خودرو در اردیبهشت ماه 1403

مطالب مرتبط

قیمت جدید فونیکس FX جدید در بازار امروز

mortazavi

منبع تهیه ارز قطعه سازان محدود است

سجاد ناجی

رشد تابستانه تولید خودروهای سنگین

سجاد ناجی

نظر دهید.