مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

دپوی خودروها در پارکنیگ‌های شخصی

دلالی در ثبت نام | اجاره کارت ملی | رانت داخلی | عدم برطرف شدن تقاضا

عضو کمیسیون عمران مجلس با ذکر اینکه مشکل دپوی خودروها در پارکینگ‌ها رفع شده است، گفت: شاهد دپوی خودروها نه در پارکینگ‌های خودروسازان بلکه در پارکنیگ‌های شخصی هستیم .

علیرضا پاک ‌فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری گروه سایپا با نیروهای مسلح در زمینه بومی‌سازی قطعات و توسعه آن از طرف مدیران جهادی سایپا گفت:‌ اگر هدف وزارت دفاع توسعه صنعت و ارتقای صنایع خودروسازی است اقدامی خوب، مثبت و با فایده خواهد بود و ما از آن حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به ضرورت کاهش قیمت خودرو در داخل کشور گفت: باید خودروی با کیفیت و با قیمت مناسب به مشتریان داده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موضوع دپوی خودروها در پارکینگ ها تصریح کرد: موضوع دپوی خودرو در پارکینگ‌ها از طرف نهادهای بازرسی و نظارتی مورد بررسی قرار گرفت و این مشکل تا حدود زیادی رفع شده است.

پاک‌فطرت گفت: متأسفانه امروز شاهد دپوی خودروها در پارکینگ‌های شخصی و منازل افراد هستیم تا در پارکینگ خودروسازان.

وی با تأکید بر تقویت صنعت خودروی کشور عنوان کرد: هرچقدر صنعت خودروی داخلی تقویت شود توان صنعتی کشور افزایش می‌یابد و شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

نماینده مردم شیراز  در مجلس شورای اسلامی افزود: صنعت خودرو می‌تواند بقیه صنایع را متحول کند که امیدواریم این اتفاق مهم با همکاری گروه های خودروسازی و نیروهای مسلح محقق شود.

پاک فطرت ادامه داد: انتظار ما از خودروسازان این است که تعامل بهتری با قطعه‌سازان داخلی داشته باشند و قطعاً همکاری شرکت سایپا با نیروهای مسلح می‌تواند در تأمین قطعات داخل مفید و فایده بخش‌ باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نقدینگی و تیراژ علیه داخلی‌سازی

مطالب مرتبط

موافقت با طرح تامین اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی برای کمک به خودروسازان

سجاد ناجی

فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ و ۲ قیمت جدید

mortazavi

تاکید بر کاهش سن اسقاط خودرو

mortazavi

نظر دهید.