مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سورپرایز این دو مدل خودروی آلمانی برای بازار ایران

سورپرایز این دو مدل خودروی آلمانی برای بازار ایران دو خودروی اروپایی جدید به بازار خودرو ایران افزوده شدند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، دو محصول از برند اُپل به زودی در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار خواهند گرفت. اُپل کورسا و اُپل موکا، دو خودروی آلمانی این برند، اکنون در این سامانه قرار گرفته‌اند و متقاضیان می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند.

سورپرایز این دو مدل خودروی آلمانی برای بازار ایران

دو خودروی اروپایی جدید به بازار خودرو ایران افزوده شدند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، دو محصول از برند اُپل به زودی در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار خواهند گرفت. اُپل کورسا و اُپل موکا، دو خودروی آلمانی این برند، اکنون در این سامانه قرار گرفته‌اند و متقاضیان می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند.

پیش از این، تنها فیات ۵۰۰ و اشکودا Super B از برندهای اروپایی در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی موجود بودند. بیشتر خودروهای عرضه شده در این سامانه از برندهای آسیایی بوده‌اند، به ویژه خودروهایی از کشور چین.

با این حال، در دور جدید واردات خودرو، متقاضیان به دنبال دسترسی به محصولات برندهای اروپایی بودند. اکنون با اضافه شدن دو محصول از برند اُپل، امیدواری برای افزایش حضور خودروهای اروپایی در سامانه یکپارچه فروش خودرو بیشتر شده است.

قرار گرفتن اُپل کورسا و اُپل موکا در سامانه یکپارچه فروش خودرو، سیگنال مثبتی به بازار خودرو فرستاده است. متقاضیانی که به دنبال خرید خودروهای وارداتی هستند و امکان حضور در سامانه یکپارچه فروش خودرو را نداشته‌اند، اکنون با خبر حضور این دو محصول اُپل، ترجیح می‌دهند خرید خود را به تعویق بیاندازند و شانس خود را برای دسترسی به این برند آلمانی امتحان کنند.

البته هنوز قیمت‌های اُپل کورسا و اُپل موکا در مبدا مشخص نشده است. بنابراین، گمانه‌زنی درباره قیمت نهایی و همچنین قیمت بازار این خودروها امکان‌پذیر نیست. تنها تصاویری از این دو محصول خودروساز آلمانی در سامانه یکپارچه فروش خودرو بارگذاری شده است.

مطالعه بیشتر  قیمت محصولات ایران خودرو 7 تیر 1402

حضور محصولات برندهای اروپایی به نوعی سورپرایز برای بازار خودرو است. این همان اتفاقی است که مشتریان، به ویژه در بازار خودروهای وارداتی، مدت‌ها منتظرش بودند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت انواع ساینا در بازار امروز ۸ مهرماه ۱۴۰۲

mortazavi

فروش نقدی و فوری کامیون فورس ۶ تن (تحویل فوری)

mortazavi

اعلام قیمت سایپا و ایران خودرو به روزرسانی لیست ۲۷ شهریور

mortazavi

نظر دهید.