مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

دور جدید فروش سامانه خودرو با ۱۱ مدل چینی !

دور فروش سامانه خودرو با 11 مدل چینی ! دور جدید فروش محصولات برندهای جهانی خودروساز در سامانه یکپارچه فروش، در دسترس متقاضیان با شرایط جدیدی قرار گرفت. این بار، سامانه با محصولات خودروهای چینی به روز شد. مدیران سامانه یکپارچه فروش، مرحله جدیدی از عرضه خودروهای وارداتی را آغاز کردند. بررسی نشان می‌دهد که در این دور فروش، ۱۱ خودرو، که همگی از برندهای چینی هستند، در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند.

دور جدید فروش سامانه خودرو با ۱۱ مدل چینی !

دور جدید فروش محصولات برندهای جهانی خودروساز در سامانه یکپارچه فروش، در دسترس متقاضیان با شرایط جدیدی قرار گرفت. این بار، سامانه با محصولات خودروهای چینی به روز شد.

مدیران سامانه یکپارچه فروش، مرحله جدیدی از عرضه خودروهای وارداتی را آغاز کردند. بررسی نشان می‌دهد که در این دور فروش، ۱۱ خودرو، که همگی از برندهای چینی هستند، در اختیار متقاضیان قرار گرفته‌اند.

از شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ تا آخر وقت دوشنبه، ۲۵ دی سال جاری، متقاضیان واجد شرایط (آن دسته از افرادی که اسفند سال گذشته برای خرید خودروهای وارداتی نام نویسی کردند و اولویت تحویل آنها مشخص شده است) می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، اقدام به انتخاب سه اولویت اول خود نمایند.

قیمت خودروها امروز 

در این دور فروش، یازده خودرو از پنج برند چینی مختلف به متقاضیان عرضه می‌شود. این حضور خودروهای چینی در سامانه یکپارچه، در میان محصولات برندهای جهانی خودروساز، یک تغییر ملموس را نشان می‌دهد.

بررسی محصولاتی که توسط سیاست‌گذار خودرویی عرضه شده نشان می‌دهد که سه محصول از برند چانگان، به نام‌های چانگان CS 35 پلاس تیپ ۲، چانگان CS 35 پلاس تیپ ۳ و چانگان CS 55 پلاس، همراه با جیلی آزکارا و بستیون T 77، برای متقاضیان باز است و علاوه بر این پنج خودرو، محصولات دو برند دیگر چینی یعنی ونوسیا با سه محصول و GAC نیز با سه محصول نیز در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار گرفته‌اند.

بنابراین، محصولاتی همچون ونوسیا Star، ونوسیا D60 پلاس و ونوسیا BIG V از برند ونوسیا، جی ای سی (GAC) GS3، جی ای سی Empow و جی ای سی Emkoo نیز عرضه شده‌اند تا جمع محصولات عرضه شده در دور جدید به تعداد ۱۱ برسد.

مطالعه بیشتر  سرگردانی خریداران و فروشندگان در بازار خودرو

پیش‌بینی می‌شود که در پی عرضه برندهای چینی، متقاضیان ترجیح دهند تا منتظر دورهای آتی عرضه خودروهای وارداتی باقی بمانند و اقدام به تصاحب محصولات تولیدی سایر برندهای خودروساز از کشورهایی مانند ژاپن و کره کنند و به نوعی بتوانند شانس خود را امتحان کنند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

با دنده اتوماتیک این کارها را انجام ندهید!

mortazavi

لیست قیمت ۷ مدل خودروی برقی اعلام شد

mortazavi

پیکاپ کلوت با قیمتی مناسب آماده رقابت در بازار ایران

سجاد ناجی

نظر دهید.