مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

دنا پلاس اتوماتیک با طرح جدید برای پیش فروش خرداد ۱۴۰۲

دنا پلاس اتوماتیک با طرح جدید برای پیش فروش خرداد 1402 فراخوان جدید ایران خودرو برای قسمت سوم اولویت های پاییز 1402 با تحویل آذر 1402 در جدول زیر ارائه شده است.  افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها برای بخش سوم اولویت های پاییز 1402 اعلام شده است، از طرف ایران خودرو پیامک برای آنها ارسال خواهد شد و  یا اینکه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده و می توانند در این بخشنامه ثبت نام خود را انجام دهند. در جدول طرح مروبطه قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل درج در قرارداد می باشد. 

دنا پلاس اتوماتیک با طرح جدید برای پیش فروش خرداد ۱۴۰۲

فراخوان جدید ایران خودرو برای قسمت سوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ با تحویل آذر ۱۴۰۲ در جدول زیر ارائه شده است.

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها برای بخش سوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده است، از طرف ایران خودرو پیامک برای آنها ارسال خواهد شد و  یا اینکه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده و می توانند در این بخشنامه ثبت نام خود را انجام دهند. در جدول طرح مروبطه قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل درج در قرارداد می باشد.

 

دنا پلاس اتوماتیک با طرح جدید برای پیش فروش خرداد 1402  فراخوان جدید ایران خودرو برای قسمت سوم اولویت های پاییز 1402 با تحویل آذر 1402 در جدول زیر ارائه شده است.   افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده اند و اسامی آنها برای بخش سوم اولویت های پاییز 1402 اعلام شده است، از طرف ایران خودرو پیامک برای آنها ارسال خواهد شد و  یا اینکه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده و می توانند در این بخشنامه ثبت نام خود را انجام دهند. در جدول طرح مروبطه قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل درج در قرارداد می باشد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  داخلی سازی قطعات باید افزایش یابد

مطالب مرتبط

ارز واردات خودرو از کجا تامین می شود!؟

mortazavi

۲۰ اسفند شروع ثبت نام بدون قرعه کشی خودرو

mortazavi

آزادسازی خودرو در ۱۴۰۰

mortazavi

نظر دهید.