مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

دنا در فروش اقساطی و بدون قرعه کشی تحویل اردیبهشت ۱۴۰۳

دنا در فروش اقساطی و بدون قرعه کشی تحویل اردیبهشت 1403 اخبار جدیدترین فروش ویژه ایران خودرو در ماه آذر منتشر شده است. این فروش با مدت زمان تحویل 90 روزه ویژه برای متقاضیان عمومی و نمایندگی‌ها ارائه شده است. شرایط ثبت‌نام اقساطی مربوط به سال 1402 خودروسازی ایران خودرو معرفی شده است. این فروش ویژه مربوط به خودروی دنا اتوماتیک است.

دنا در فروش اقساطی و بدون قرعه کشی تحویل اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار جدیدترین فروش ویژه ایران خودرو در ماه آذر منتشر شده است. این فروش با مدت زمان تحویل ۹۰ روزه ویژه برای متقاضیان عمومی و نمایندگی‌ها ارائه شده است. شرایط ثبت‌نام اقساطی مربوط به سال ۱۴۰۲ خودروسازی ایران خودرو معرفی شده است. این فروش ویژه مربوط به خودروی دنا اتوماتیک است.

متقاضیان می‌توانند مبلغ کل ۶۹۱ میلیون تومان را به صورت یکجا پرداخت کرده و پس از ۹۰ روز خودروی خود را تحویل بگیرند. در صورتی که تصمیم به ثبت‌نام اقساطی دنا اتوماتیک داشته باشند، باید میزانی معادل ۳۵ تا ۴۰ درصد از مبلغ کل را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند و خودرو را در ماه‌های فروردین و اردیبهشت دریافت نمایند.

طرح ویژه ثبت نام دنا برای چه کسانی است؟

اطلاعیه ثبت نام دنا اتوماتیک پلاس (ویژه متقاضیان در سامانه یکپارچه) که اولویت آنها زمستان 
۱۴۰۲ است، می توانند برای این طرح ثبت نام دنا اقدام کنند. 

دنا در فروش اقساطی و بدون قرعه کشی تحویل اردیبهشت 1403  اخبار جدیدترین فروش ویژه ایران خودرو در ماه آذر منتشر شده است. این فروش با مدت زمان تحویل 90 روزه ویژه برای متقاضیان عمومی و نمایندگی‌ها ارائه شده است. شرایط ثبت‌نام اقساطی مربوط به سال 1402 خودروسازی ایران خودرو معرفی شده است. این فروش ویژه مربوط به خودروی دنا اتوماتیک است.

ثبت نام در طرح اقساطی دنا از طریق این لینک امکان پذیر است.

 https://www.ikco.ir

برای ثبت نام در طرح بدون قرعه کشی و اقساطی دنا پلاس اتوماتیک می توانید از طریق این لینک اقدام کنید و توجه باشید که چنانچه از طریق سایت های دیگری اقدام شود، ایران خودرو هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  رونمایی از چهره جدید خودروی کوییک اس

مطالب مرتبط

امکان دسترسی هر فرد بالای ۱۸ به یک خودروی وارداتی

mortazavi

خرید خودروی تارا با قیمت روز در ۱۰ دی ماه

mortazavi

درخواست سازمان بورس از صمت برای قیمت گذاری خودرو

mortazavi

نظر دهید.