مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

داستان ماشین های کارنامه دار یا برچسب های سبز رنگ!

داستان ماشین های کارنامه دار یا برچسب های سبز رنگ! اخیراً شاهد نصب برچسب هایی بر روی خودروهای شهری هستیم که کنجکاوی های زیادی را در بین افراد ایجاد کرده است. با پرس و جوی بیشتر متوجه شدیم که ماجرا از چه قرار است. وجود این برچسب ها بر روی خودرو مربوط به خدمات تخصصی مجموعه «کارنامه» است و به این معناست که این خودرو مورد کارشناسی بدنه و فنی خودرو قرار گرفته و گزارش کاملی از وضعیت آن به کمیسیون ارائه شده است.

داستان ماشین های کارنامه دار یا برچسب های سبز رنگ!

اخیراً شاهد نصب برچسب هایی بر روی خودروهای شهری هستیم که کنجکاوی های زیادی را در بین افراد ایجاد کرده است. با پرس و جوی بیشتر متوجه شدیم که ماجرا از چه قرار است. وجود این برچسب ها بر روی خودرو مربوط به خدمات تخصصی مجموعه «کارنامه» است و به این معناست که این خودرو مورد کارشناسی بدنه و فنی خودرو قرار گرفته و گزارش کاملی از وضعیت آن به کمیسیون ارائه شده است.

خریداران و فروشندگان خودروهای کارکرده به دلیل عدم شفافیت در مورد سلامت خودرو اغلب در حین معامله نمی توانند به قیمت منصفانه و دقیق برسند و همین موضوع باعث اختلاف نظر می شود.
خبر خودرو: مالیات خودروهای لوکس در سال ۱۴۰۲
اما کارنامه دست به ابتکار جدیدی زده و با ارائه خدمات کارشناسی و گزارشی دقیق از تمامی ابعاد فنی و بدنه این مشکل را برطرف کرده است. به عبارت دیگر، هر خودرویی که توسط کارشناسان ثبت احوال بررسی شود، یک برچسب سبز رنگ دریافت می کند. بدین معنی که خودرو دارای کارنامه است.
در واقع رنگ سبز نشان می دهد که کارشناسان متخصص و ماهر تمامی پارامترهای فنی و بدنه خودرو را بررسی کرده و آزمون رانندگی را به پایان رسانده اند. پس از این، گزارش نهایی بر اساس نتایج ارزیابی به متقاضی ارسال می شود. گزارش کامل فنی و فیزیکی به صورت آنلاین و به صورت نسخه چاپی گزارش بدنه برای مراجعه در هر زمان در اختیار متقاضی قرار می گیرد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  بالاخره بورس کالا برای عرضه خودرو متهم شد به ....

مطالب مرتبط

۴ موتور جدید سایپا در ۱۴۰۲ عرضه می شود

سجاد ناجی

ECU خودرو ها داخلی می شود

Sajjad Amanian

بهبود کیفیت خودروها به گفته مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد

نویسنده ارشد

نظر دهید.