مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودرو می خواهد در بورس بماند!

خودرو می خواهد در بورس بماند! به گزارش سامانه کدال، شرکت ایران‌خودرو اعلام کرده است که با درخواست حضور در بازار دوم بورس تهران، از سازمان بورس خواسته است تا نماد معاملاتی خود، یعنی "خودرو" را در این بازار حفظ کند. در این نامه، شرکت ایران‌خودرو از سازمان بورس خواسته است که تا زمانی که موانعی که از مشارکت کامل در معاملات بازار اصلی بورس منع کرده است، برطرف نشده و نتایج مطلوب حاصل نشده باشد، این شرکت همچنان در بازار دوم بورس تهران فعالیت داشته باشد.
خودرو می خواهد در بورس بماند!

به گزارش سامانه کدال، شرکت ایران‌خودرو اعلام کرده است که با درخواست حضور در بازار دوم بورس تهران، از سازمان بورس خواسته است تا نماد معاملاتی خود، یعنی “خودرو” را در این بازار حفظ کند. در این نامه، شرکت ایران‌خودرو از سازمان بورس خواسته است که تا زمانی که موانعی که از مشارکت کامل در معاملات بازار اصلی بورس منع کرده است، برطرف نشده و نتایج مطلوب حاصل نشده باشد، این شرکت همچنان در بازار دوم بورس تهران فعالیت داشته باشد.

ایران‌خودرو برای خروج از وضعیت مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت برنامه‌هایی را در دست دارد که شامل فروش خودرو در بازار کالا، اصلاح قیمت‌ها به منظور خروج از وضعیت زیان، عرضه شرکت‌های تابعه غیر بورسی در بازار سرمایه، واگذاری دارایی‌های غیرمولد و همچنین درخواست افزایش سرمایه از طریق صدور سهام با سلب حق تقدم می‌باشد.

همچنین، شرکت “به پرداخت ملت” در گزارش شش‌ماهه‌ای که توسط حسابرسان انجام شده است، اعلام کرده است که درآمد عملیاتی خود را به مبلغ ۱۸۸۵ میلیارد تومان گزارش کرده است. سود ناخالص این دوره به میزان ۳۱۰ میلیارد تومان و سود خالص آن را به میزان ۱۵۵ میلیارد تومان گزارش کرده است که با کاهشی همراه بوده است.

همچنین، شرکت خمیرمایه رضوی اعلام کرده است که به دلیل اورهال شرکت، از تاریخ ۲۱ مرداد تا ۲۹ مرداد، تمامی فعالیت‌های خود را متوقف خواهد کرد.

در آخر، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است که به منظور پرداخت بخشی از مطالبات خود به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، “ساختمان آرژانتین” را با ارزشی معادل ۱۶۰ میلیارد تومان به آن انتقال داده است.

مطالعه بیشتر  افزایش تولید در ایران خودرو به 50 درصد رسید
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

افزایش ۸۰ درصدی قیمت انواع خودرو داخلی طی ۷ ماه

سجاد ناجی

معاملات در بازار نزدیک به صفر است

سجاد ناجی

مقاله فنی خودرو ۲۲ شرقی | تکنولوژی انتقال ASC برای وسایل نقلیه هیبرید

mortazavi

نظر دهید.