مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودرو شاهین اتوماتیک در طرح پیش فروش شرایط جدیدی را اعلام کرده است…

خودرو شاهین اتوماتیک در طرح پیش فروش شرایط جدیدی را اعلام کرده است... با توجه به اعلام نتایج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی‌ها و افراد حائز شرایط می‌رساند که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک در خرداد و دی ماه سال جاری اقدام شده و در تاریخ 1402/10/30 پیامک مربوطه به ایشان ارسال گردیده است. این امکانات به نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط اعلام می‌گردد که می‌توانند وجه را واریز نموده و ثبت نام خود را طبق شرایط زیر انجام دهند.

خودرو شاهین اتوماتیک در طرح پیش فروش شرایط جدیدی را اعلام کرده است…

با توجه به اعلام نتایج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی‌ها و افراد حائز شرایط می‌رساند که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک در خرداد و دی ماه سال جاری اقدام شده و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ پیامک مربوطه به ایشان ارسال گردیده است. این امکانات به نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط اعلام می‌گردد که می‌توانند وجه را واریز نموده و ثبت نام خود را طبق شرایط زیر انجام دهند.

نرخ امروز خودرو

خودرو شاهین اتوماتیک در طرح پیش فروش شرایط جدیدی را اعلام کرده است...  با توجه به اعلام نتایج در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی‌ها و افراد حائز شرایط می‌رساند که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک در خرداد و دی ماه سال جاری اقدام شده و در تاریخ 1402/10/30 پیامک مربوطه به ایشان ارسال گردیده است. این امکانات به نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط اعلام می‌گردد که می‌توانند وجه را واریز نموده و ثبت نام خود را طبق شرایط زیر انجام دهند.

شرایط عمومی بخشنامه به شرح زیر است:

۱٫ محدودیت استفاده از کد ملی: هر کد ملی تنها مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.
۲٫ حداقل سن: متقاضیان خرید خودرو باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.
۳٫ محدودیت برای پلاک انتظامی: امکان ثبت نام برای افراد دارای پلاک فعال انتظامی (نصب شده بر روی خودرو) ممکن نمی‌باشد.
۴٫ عدم امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال وکالتی: امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.
۵٫ ثبت نام برای مشتریان حقوقی: امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی ممکن نمی‌باشد.
۶٫ شرایط زمانی برای ثبت نام: متقاضی باید طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته نزد سایر خودروسازان، هیچ گونه ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  رانا پلاس قیمت امروز 27 شهریورماه 1402

مطالب مرتبط

نارضایتی مشتریان از تاخیر در تحویل محصولات سایپا

سجاد ناجی

فروش فوری پراید وانت ۱۵۱ و کوییک از شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱

mortazavi

خودروسازان فروش اقساطی خودرو را شروع کرده اند!

mortazavi

نظر دهید.