مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

تعداد ۷۶۸ دستگاه خودرو در حال ترخیض از گمرک هستند!

تعداد 768 دستگاه خودرو در حال ترخیض از گمرک هستند! .... طبق اعلام گمرک ایران در سه ماهه اول سال جاری تعداد 241 دستگاه خودرو به مبلغ 5 میلیون و 600 هزار دلار وارد کشور شد که بیشتر خودروهای وارداتی در این مدت مانند امبولانس و عمده ترین مدل برند خودرویی مثل سواری ها از برند زوتی ، بنز از نوع امبولانس و چانگان بوده است. 

تعداد ۷۶۸ دستگاه خودرو در حال ترخیض از گمرک هستند! …. طبق اعلام گمرک ایران در سه ماهه اول سال جاری تعداد ۲۴۱ دستگاه خودرو به مبلغ ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار وارد کشور شد که بیشتر خودروهای وارداتی در این مدت مانند امبولانس و عمده ترین مدل برند خودرویی مثل سواری ها از برند زوتی ، بنز از نوع امبولانس و چانگان بوده است. 

همچنین گمرک اعلام کرد که از بهمن ماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ طبق آخرین اطلاعات به دست امده از سامانه امار تجارت خارجی سازمان، نزدیک به ۷۶۸ دستگاه خودرو به مبلغ ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به علت عدم دریافت مجوزهای ترخیض، عدم صدور کد رهگیری بانک و یا عدم پرداخت حقوق ورودی در حال انجام تشریفات ترخیص هستند.

ضمن اینکه بیشترین خودروهای سواری در مورد تشریفات ترخضی در مدت زمان بررسی متعلق به گمرکات شهید باهنر بندرعباس، غرب تهران و گمرک تهران هستند که به ترتیب سهم هر کدام از آنها ۴۸، ۳۰و ۷ درصد از ارزش دلاری خودروها است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ادامه مذاکرات با روسیه برای همکاری خودرویی

مطالب مرتبط

جدول قیمت خودروهای وارداتی در ۲۰ مهرماه

mortazavi

خبر جدید امروز خودرو: قیمت این خودرو به پایین تر از قیمت کارخانه رسید.

mortazavi

وزارت صمت: خواستار بررسی مجدد در قیمت خودروها را داریم…

mortazavi

نظر دهید.