مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودروی T77 بهمن موتور همراه با مشخصات فنی و امکانات

خودروی T77 بهمن موتور همراه با مشخصات فنی و امکانات یک خودرو کراس‌اور با برند بستیون، که جزو زیرمجموعه شرکت FAW است، برای مونتاژ توسط بهمن آماده شده است. از نظر فنی، این خودرو تفاوت چندانی با سایر خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار ایران ندارد. اما در طراحی داخل کابین، جذابیت‌های خاصی را ارائه می‌دهد.

خودروی T77 بهمن موتور همراه با مشخصات فنی و امکانات

یک خودرو کراس‌اور با برند بستیون، که جزو زیرمجموعه شرکت FAW است، برای مونتاژ توسط بهمن آماده شده است. از نظر فنی، این خودرو تفاوت چندانی با سایر خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار ایران ندارد. اما در طراحی داخل کابین، جذابیت‌های خاصی را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد که تنوع خودروهای کراس‌اور چینی در بازار ایران روز به روز در حال افزایش است. با این حال، هنوز خبری از تولید و عرضه گسترده‌ای به منظور تامین نیازهای مردم وجود ندارد. به نظر می‌رسد که شرکت‌هایی که در زمینه مونتاژ فعالیت می‌کنند، از وضعیت کنونی بازار و شرایط بورس کالا راضی هستند. اگرچه کاهش قیمت‌ها در بازار آزاد، تقاضای خریداران را کاهش می‌دهد، اما با ارائه تنوع بیشتر در محصولات و عرضه محدود، احتمالاً اوضاع کنونی ادامه خواهد داشت.

برند “بستیون” (Bestune)، نام جدیدی است که به تازگی برای برند “بسترن” (Besturn) انتخاب شده است. این برند از اوایل دهه ۱۳۹۰ به بازار ایران وارد شده است و دارای ۱۷ سال سابقه فعالیت در صنعت خودروسازی می‌باشد. برند بستیون همچنین از پلتفرم محصولات مزدا برای تولید خودروهای خود استفاده می‌کند. از سال ۲۰۱۸، بستیون به عنوان جایگزین بسترن معرفی شد تا گزینه جذابی برای صادرات به خارج از چین باشد.

مشخصات شاین مکس 

بر اساس سوابق همکاری شرکت بهمن موتور با برندهای مزدا و فاو چین، مونتاژ خودروهای بستیون توسط این شرکت امری قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد. در حال حاضر، منابع غیررسمی احتمال مونتاژ مدل کراس‌اور T77 توسط شرکت بهمن موتور را اعلام کرده‌اند. همچنین مهم است به یاد داشت که شرکت بستیون در حال حاضر مدل‌های متنوعی از سدان و شاسی‌بلند را با کیفیت فنی برتر در بازار چین تولید می‌کند و T77 از جمله مدل‌هایی است که با قیمت مناسب به شمار می‌آید.

مطالعه بیشتر  پیش فروش بدون قرعه کشی فیدلیتی آغاز میشود.

در ادامه تصاویر زیر به بررسی تمامی مشخصات فنی، امکانات و آپشن های این خودرو پرداخته شده است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

طرح تبدیل حواله های پژو پارس ایران خودرو

mortazavi

گروگانگیری قیمت خودرو در پارکینگ‌ها

سجاد ناجی

با کیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل معرفی شدند

سجاد ناجی

نظر دهید.