مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

شرایط خرید فوق العاده خودروی کی ام سی A۵

شرایط خرید فوق العاده خودروی کی ام سی A۵ شرکت کرمان موتور محصول جدید خود، خودروی کی ام سی A۵ را با یک پیشنهاد ویژه به بازار عرضه می‌کند. این خودروساز اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۲ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت به وب‌سایت خودروساز کرمانی مراجعه کنند و این خودرو را خریداری کنند. قیمت این خودرو تقریبا یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان تعیین شده است. مدیران شرکت کرمان موتور اعلام کرده‌اند که پس از ثبت نام و واریز وجه توسط خریداران، فاکتور خرید آنها طی ۶۰ روز کاری صادر خواهد شد.

شرایط خرید فوق العاده خودروی کی ام سی A۵

شرکت کرمان موتور محصول جدید خود، خودروی کی ام سی A۵ را با یک پیشنهاد ویژه به بازار عرضه می‌کند. این خودروساز اعلام کرده است که متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۲ اردیبهشت تا ۲۵ اردیبهشت به وب‌سایت خودروساز کرمانی مراجعه کنند و این خودرو را خریداری کنند. قیمت این خودرو تقریبا یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان تعیین شده است. مدیران شرکت کرمان موتور اعلام کرده‌اند که پس از ثبت نام و واریز وجه توسط خریداران، فاکتور خرید آنها طی ۶۰ روز کاری صادر خواهد شد.

خودروی کی ام سی A۵ در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن متالیک و قهوه‌ای متالیک در این برنامه فروش ویژه در دسترس است.

یک نکته قابل توجه درباره خودروی کی ام سی A۵ این است که این خودرو قبلاً با نام SWM GO۱F توسط شرکت سیف خودرو تولید و به بازار خودرو وارد شده بود. با این حال، دلیل اضافه کردن این خودرو به مجموعه محصولات شرکت کرمان موتور نامشخص است. در واقع، با وجود اینکه شرکت می‌توانست به راحتی یک محصول جدید را از بازار خودروی چین انتخاب و آن را در بازار ایران عرضه کند، اما تصمیم گرفت تا خودروی A۵ را با نام و برند خودش به بازار عرضه کند.

همچنین، هر دو شرکت، یعنی سیف خودرو و کرمان موتور، تصمیم گرفتند که A۵ را با یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۵۵ اسب بخار تولید کنند و به بازار خودرو عرضه کنند.

مدیران شرکت خودروسازی کرمان موتور تصمیم گرفتند که گیربکس خودرو کی ام سی A۵ را نسبت به مدل SWM GO۱F تغییر دهند. گیربکس این خودرو از نوع ۷ سرعته دو کلاچه روغنی است، به طوری که دیگر از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته استفاده نمی‌شود. این تغییر در گیربکس باعث کاهش گشتاور خودروی جدید کرمان موتور شده است. در حالی که SWM GO۱F با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر در بازار موجود بود، گشتاور کی ام سی A۵ به ۲۱۲ نیوتن متر کاهش یافته است.

مطالعه بیشتر  بازار خودرو امروز (5 شهریورماه 1402)

با توجه به استفاده از گیربکس دو کلاچه، انتظار می‌رود که یکی از نقاط ضعف شتاب‌گیری SWM GO۱F، که شتاب آن به طور معمول ۱۲.۷ ثانیه بوده است، بهبود یابد. اما برای تأیید این انتظار، عملکرد و شتاب‌گیری دقیق این خودروی جدید باید مورد بررسی قرار گیرد.

با توجه به حضور قبلی خودروی A۵ در بازار، منتظر باشیم و ببینیم که مشتریان چه واکنشی نسبت به این محصول جدید از شرکت کرمان موتور نشان می‌دهند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

چرایی کم کاری شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو!!! اگر نمیتواند به نهاد دیگری واگذار کند…

mortazavi

اولویت خودروهای وارداتی با تاکسی های برقی است….

mortazavi

کاهش تولید خودروسازان باعث نگرانیشان شده است!

mortazavi

نظر دهید.