مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

خودروی چینی دو میلیاردی در بازار ایران

خودروی چینی دو میلیاردی در بازار ایران یک شرکت مونتاژ خودرو در ایران به زودی اقدام به فروش یک محصول جدید با قیمت بسیار نجومی کرده است. بعد از اینکه چینی ها با انواع مدل های پیکاپ به کشورمان آمدند، حالا چینی ها به سراغ بازارهای جدید دیگر رفته اند. بازار ون ها غیرتجاری ایران که سال هاست چیز زیادی از آن نشنیده بودیم اکنون مورد توجه چینی ها قرار گرفته است و خودروهای جدید این کلاس نیز وارد اینجا خواهند شد. یکی از ون ها محصول شرکت دانگ فنگ است و این شرکت داخلی به زودی آن را وارد بازار ایران خواهد کرد. این خودروی چینی دارای 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور است که انتقال قدرت از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه انجام میدهد

خودروی چینی دو میلیاردی در بازار ایران

یک شرکت مونتاژ خودرو در ایران به زودی اقدام به فروش یک محصول جدید با قیمت بسیار نجومی کرده است. بعد از اینکه چینی ها با انواع مدل های پیکاپ به کشورمان آمدند، حالا چینی ها به سراغ بازارهای جدید دیگر رفته اند. بازار ون ها غیرتجاری ایران که سال هاست چیز زیادی از آن نشنیده بودیم اکنون مورد توجه چینی ها قرار گرفته است و خودروهای جدید این کلاس نیز وارد اینجا خواهند شد. یکی از ون ها محصول شرکت دانگ فنگ است و این شرکت داخلی به زودی آن را وارد بازار ایران خواهد کرد. این خودروی چینی دارای ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور است که انتقال قدرت از یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه انجام میدهد.
پیشنهاد خبر تازه ایران از ماشین ها: پیکاپ جدیدی قرار است با هدف کمک به ناوگان امداد خودرویی بپیوندد!
نکته بسیار جالب توجه این است که این مدل در بازار جهانی خودرو، قیمتی بین ۱۸ تا ۲۳ هزار دلار قیمت دارد اما شرکت عرضه کننده این محصول در ایران برای آن قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی با موعد تحویل ۹۰ روزه کاری اعلام کرده است.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  پیشنهادی برای خروج فرسوده‌ها

مطالب مرتبط

پیش فروش ۵ محصول سایپا ویژه مادران

سجاد ناجی

چرا توزیع خودروها به صورت قطره چکانی است ؟

سجاد ناجی

عرضه ۱۵۲ هزار خودرو تا پایان سال

سجاد ناجی

نظر دهید.