مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

مشخصات خودروی چری TJ-1 جدید در بازار ایران

مشخصات خودروی چری TJ-1 جدید در بازار ایران خودروی جدید از برند چری با مدل TJ-1 که به تازگی در خیابان های چین مشاهده شده است، یک مدل خودروی SUV کامپکتی در استایل های افرودی است که حضور این خودرو اولین بار است که اتفاق می افتد. سبک طراحی منحصر به فردی در این خودرو دیده می شود که در مقایسه با سایر مدل های Cherry ساده و شیک است. این سادگی و شکل مکعبی و عضلانی آن، ماهیت آفرود چری TJ-1 را توجیه می کند. در نمای جلو می توان جلوپنجره بزرگ جلوپنجره ای را به همان سبک قبلی دید. به دلیل کوچک بودن چراغ های جلو و عقب، جلوپنجره بزرگتر به نظر می رسد. شمع دیلایت طرحی مستطیلی و ماتریسی دارد که شمع اصلی به دو نوع و قسمت پایینی تقسیم می شود

مشخصات خودروی چری TJ-1 جدید در بازار ایران

خودروی جدید از برند چری با مدل TJ-1 که به تازگی در خیابان های چین مشاهده شده است، یک مدل خودروی SUV کامپکتی در استایل های افرودی است که حضور این خودرو اولین بار است که اتفاق می افتد. سبک طراحی منحصر به فردی در این خودرو دیده می شود که در مقایسه با سایر مدل های Cherry ساده و شیک است. این سادگی و شکل مکعبی و عضلانی آن، ماهیت آفرود چری TJ-1 را توجیه می کند. در نمای جلو می توان جلوپنجره بزرگ جلوپنجره ای را به همان سبک قبلی دید. به دلیل کوچک بودن چراغ های جلو و عقب، جلوپنجره بزرگتر به نظر می رسد. شمع دیلایت طرحی مستطیلی و ماتریسی دارد که شمع اصلی به دو نوع و قسمت پایینی تقسیم می شود.

در نمای پشتی شاهد این هستیم که یک چراغ متصل ببینیم که به شکل مینیمال و ساده ای طراحی شده است و از هماهنگی مناسبی با نمای جلو برخوردار است. همچنین در دیفیوزر عقب خودرو دو اگزوز خواهید دید که از عملکرد آنها مطمئن نیستیم که به شکل واقعی طراحی شده اند و یا فقط کاربرد تزئیناتی دارند.

همچنین در قسمت نمای جانبی TJ-1 سادگی خود را حفظ کرده است که دستگیره های مخفی و هم سطح با بدنه است. اما در عین حال شما رینگ های کوچکی را در این خودرو مشاهده می کنید که به شکل بدفرمی طراحی شده اند و انتظاری نیز جزء این نیز نمی توان داشت که چینی ها پیشرفت چشمگیری در این مورد داشته باشند!

مطالعه بیشتر  نحوه ثبت نام و شرایط فروش KMC K7 کرمان موتور

از دیگر طراحی های چری تی جی ۱ جدید میتوان به نمایشگرهای متعدد این مدل اشاره کرد که دریچه های هوا به شکل عمودی طراحی شده اند و به واسطه یک دریچه کشیده و پنهان شده در مرکز بهم متصل شده اند. در کنسول وسط خودرو، یک طراحی خاص از اهرم تعویض دنده مشاهده می شود و طراحی تودری ها و موارد دیگر نیز به چشم می خورد.

صندلی ها نیز از جنس جیر هستند که دارای گرمایش، تهویه و ماساژ صندلی می باشند و صفحه نمایش مرکزی شناور  ۱۴٫۸ اینچی، صفحه نمایش هدآگ، سیستم صوتی سونی، پد شارژر بی سیم، سیستم تشخیص چهره، سیستم کمک رانندگی سطح +۲ از جمله امکانات آن است.

پیش بینی می شود که چری تی جی ۱ به شکل دو مدل طراحی وارد بازار شود که:

مدل اول دارای یک موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ همراه با جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه است و مدل دوم به شکل پلاگین هیبریدی بوده و همراه با یک پیشرانه بنزینی ۱٫۵ لیتری توربوشارژ و یک موتور برقی است که به شکل چهارچرخ متحرک عرضه می شود.

همچنین لازم به ذکر است که مدل دوم دارای برد الکتریکی خالص بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر و برد کامل ۱۲۰۰ کیلومتری با سوخت کامل و شارژ کامل خواهد بود. این مدل ممکن است در اواخر جولای عرضه شود و بعید نیست که این چینی جدید را هم در کنار مدل های دیگر چینی در بازار خودرو ایران مشاهده کنیم..

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

واردات خودرو پس از کش قوس فراوان نهایی شد

سجاد ناجی

فرمول یک ۲۰۲۴ | ورود به موقع مدیرعامل جدید استون مارتین

mortazavi

مرحله جدید پیش فروش دیگنیتی و فیدلیتی

سجاد ناجی

نظر دهید.