مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودروی پژو پارس غزل خداحافظی اش را می خواند!

خودروی پژو پارس غزل خداحافظی اش را می خواند! شرکت ایران خودرو زمان تحویل تعدادی از دستگاه های پژو پارس را تابستان اعلام کرده است ما رسما خبری از فراخوان ها برای واریز وجه و تحویل این خودرو نیست!

خودروی پژو پارس غزل خداحافظی اش را می خواند!

شرکت ایران خودرو زمان تحویل تعدادی از دستگاه های پژو پارس را تابستان اعلام کرده است ما رسما خبری از فراخوان ها برای واریز وجه و تحویل این خودرو نیست!

افرادی که در اولین مرحله از عرضه خودرو و به واسطه سامانه یکپارچه اقدام کرده بودند هنوز خودرویی تحویل نگرفته اند. ضمن اینکه مهلت پلاک گذاری خودرو پژو پارس تا تیرماه ۱۴۰۲ بوده و در حال حاضر پژو پارس برای پلاک گذاری از نظر استانداردی برخی ایرادات را شامل می شود.

همچنین بعد از اجباری شدن استانداردهای ۸۵ گانه برای خودروسازان، این محصول در حال تطابق سازی با استانداردهای موردنظر است و به همین دلیل دعوتنامه های این خودرو بعد از تیرماه برای زمان تحویل صادر نشده است.

اما خبرهایی که البته به صورت رسمی نیز تایید نشده اند، گزارشاتی رسیده مبنی بر اینکه به علت فروش تعداد بالای این محصول از گروه خودرویی ایران خودرو، اینطور به نظر می رسد که توافقاتی انجام شده است و این مدل تا زمان تعهدات به شکل پیش فروش قرار بر این بوده که پلاک گذاری شود اما بعد از آن خط تولید این مدل متوقف می شود.

اما از طرفی دیگر، ممکن است که این خودرو تا پایان سال ۱۴۰۲ روی خط تولید حضور داشته باشد و سپس تولید خود را متوقف کند.

قیمت محصولات مدیران خودرو امروز 

طبق اخباری تایید نشده، با توجه به فروش تیراژ بالای این محصول توسط ایران‌خودرو، ظاهرا توافقاتی انجام شده است که این خودرو تا ایفای تعهدات پیش‌فروش شده پلاک شود و بعد از آن توقف تولید شود.

مطالعه بیشتر  جایگزین های تیبا و سمند مشخص شوند

و اما بنظر خود ما این خودروی پرخاطره برای مردم ایران، تا پایان سال ۱۴۰۲ روی خط تولید می‌ماند و بعد از آن غزل خداحافظی اش خوانده میشود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

عرضه محصولات ایران خودرو با گیربکس ۶ سرعته جدید

سجاد ناجی

نامگذاری محصول جدید ایران خودرو

سجاد ناجی

جزئیات طرح تقسیم و بخشودگی جرایم راهنمایی و رانندگی اعلام شد

سجاد ناجی

نظر دهید.