مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

فاز اجرایی خودروی مشترک ایران و چین

فاز اجرایی خودروی مشترک ایران و چین رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به نتایج سفر ابراهیم رئیسی به چین گفت: بر اساس تاکید رئیس جمهور، توافقات و قراردادهای این سفر تا 2 ماه آینده وارد فاز اجرایی می شود و آثار مثبت آن در اقتصاد کشور مشهود خواهد بود. رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات این تفاهم نامه ها ارتقای کیفیت موتورها و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برندهای بزرگ و مدرن چینی است.
فاز اجرایی خودروی مشترک ایران و چین
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به نتایج سفر ابراهیم رئیسی به چین گفت: بر اساس تاکید رئیس جمهور، توافقات و قراردادهای این سفر تا ۲ ماه آینده وارد فاز اجرایی می شود و آثار مثبت آن در اقتصاد کشور مشهود خواهد بود. رئیس سازمان توسعه تجارت خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات این تفاهم نامه ها ارتقای کیفیت موتورها و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برندهای بزرگ و مدرن چینی است.

وی گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت های چینی، مقرر شد تا دو ماه آینده شرکت های خودروسازی داخلی و چینی برنامه ریزی و طراحی فرآیندهای همکاری گسترده و مشخصی را در تولید مشترک خودرو انجام دهند. در ایران. بنابراین در آینده نزدیک می توانیم از محصولات با کیفیت و با تکنولوژی بالا در کشور استفاده کنیم.

وی افزود: بیشتر قراردادهای خودرو در مرحله اجراست. اما این مذاکرات تا حدی محرمانه است و از آنجایی که این مذاکرات و مذاکرات تحت کنترل غرب بوده است، مفاد این مذاکرات محرمانه است تا روند اجرایی آن ادامه داشته باشد و در چهار ماه آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
خبر پیشنهادی: چرا نوسانات قیمت های خودرویی پایان ندارد….
همچنین پیمان پاک در ادامه گفت: تلاش غربی ها این است که هر جا ایران قصد ورود دارد، هدفشان این است که با تهدید و مشکل برای شرکت ها فضای رشد بین المللی ایران را ببندند و باید در این مورد هوشمندانه عمل کرد تا دستاوردهای این سفر به خوبی خود را نشان دهد و زمانیکه این دستاوردها به بار نشست می توان جزئیات بیشتری را مشاهده کرد.
ابراهیم رئیسی چهارم بهمن ماه به دعوت رسمی رئیس جمهور چین و برای رایزنی با همتای چینی خود و امضای ۲۰ تفاهم نامه در زمینه های مختلف اقتصادی و دیدار با مقامات سیاسی در سفری رسمی به این کشور رفت و استاد افتخاری کشور پکن را گرفت.
از دیگر برنامه های این سفر سه روزه می توان به حضور نمازگزاران در مسجد تاریخی دونگ سی پکن، دیدار با روشنفکران و اقتصاددانان چینی در این کشور و دیدار با ایرانیان مقیم چین اشاره کرد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  صادر شدن ۵ هزار دستگاه دنا پلاس اتومات به ونزوئلا

مطالب مرتبط

ارزان شدن ۱۵۰ میلیون تومانی خودروهای شاسی بلند (۳۰خرداد ۱۴۰۲)

mortazavi

۸ خودروی جدید در سامانه + شرایط ثبت نام و مهلت

mortazavi

پژو ۲۰۷ دستی پانوراما در فروش ویژه و فوری بهمن ماه

mortazavi

نظر دهید.