مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

ورود این خودروی لاکچری در اردیبهشت ماه با قیمت نهایی اعلامی بهمن موتور

ورود این خودروی لاکچری در اردیبهشت ماه با قیمت نهایی اعلامی بهمن موتور بهمن موتور به تازگی با انتشار اعلامیه‌ای، واکنشی نسبت به تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی خود نشان داده است. به گفته این شرکت خودروساز، محصولات وارداتی از جمله هونگچی H۵ که اکنون لقب لوکس‌ترین خودروی چینی و وارداتی بازار ایران را داراست، در اردیبهشت ماه سال جاری به مشتریان تحویل داده می‌شود. همچنین اعلام شده که برای این تاخیر، ۳ درصد جریمه در نظر گرفته شده است. قیمت هونگچی H۵ نیز معادل دو میلیارد و ۶۲۰ تومان از طرف شرکت بهمن موتور اعلام شده اس

ورود این خودروی لاکچری در اردیبهشت ماه با قیمت نهایی اعلامی بهمن موتور

بهمن موتور به تازگی با انتشار اعلامیه‌ای، واکنشی نسبت به تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی خود نشان داده است. به گفته این شرکت خودروساز، محصولات وارداتی از جمله هونگچی H۵ که اکنون لقب لوکس‌ترین خودروی چینی و وارداتی بازار ایران را داراست، در اردیبهشت ماه سال جاری به مشتریان تحویل داده می‌شود. همچنین اعلام شده که برای این تاخیر، ۳ درصد جریمه در نظر گرفته شده است. قیمت هونگچی H۵ نیز معادل دو میلیارد و ۶۲۰ تومان از طرف شرکت بهمن موتور اعلام شده است.

هونگچی H۵، که در آخرین نمایشگاه خودروی تهران در سال ۱۴۰۲ حضور داشت، به عنوان یکی از پر استقبال‌ترین خودروهای این رویداد شناخته شد. علاوه بر ویژگی‌های خودرو، وجود نام “هونگچی” در ابتدای نام این محصول، به اعتبار آن بیشتر از قبل افزوده است. هونگچی یکی از برندهای معتبر و مشهور در صنعت خودروسازی چین است که به تولید خودروهای لوکس و با کیفیت معروف است. گروه خودروسازی فاو، صاحب این برند است و از سال ۱۹۵۸ فعالیت خود را آغاز کرده است، و از آن زمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌های خودروسازی چین شناخته می‌شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خبر خودرو 28 تیر | قیمت رانا به مرز نیم میلیاردی رسید....

مطالب مرتبط

هنرنمایی امروز سایپا برای محصولات بدون قیمت

mortazavi

فروش ویژه دو مدل از محصولات ایران خودرو (قیمت + زمان تحویل)

mortazavi

حضور خودروهای جدید در بورس کالا

سجاد ناجی

2 نظرات

نظر دهید.