مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

۹۰ روزه یک مدل خودروی سایپا بدون قرعه کشی تحویل بگیرید!

90 روزه یک مدل خودروی سایپا بدون قرعه کشی تحویل بگیرید! شرکت سایپا اعلام کرده است که شرایط ثبت نام بدون نیاز به قرعه‌کشی ویژه کوییک برای ماه آبان ۱۴۰۲ را فراهم کرده است. این فرصت برای متقاضیان عمومی ارائه می‌شود و می‌توانند جزئیات کامل را در ادامه مطالعه نمایند.

۹۰ روزه یک مدل خودروی سایپا بدون قرعه کشی تحویل بگیرید!

شرکت سایپا اعلام کرده است که شرایط ثبت نام بدون نیاز به قرعه‌کشی ویژه کوییک برای ماه آبان ۱۴۰۲ را فراهم کرده است. این فرصت برای متقاضیان عمومی ارائه می‌شود و می‌توانند جزئیات کامل را در ادامه مطالعه نمایند.

اشخاص متقاضی ثبت نام برای خرید خودروی کوییک بدون نیاز به قرعه‌کشی، می‌توانند درخواست خود را به صورت طرح فروش فوری ثبت کنند. زمان تحویل این خودرو توسط شرکت سایپا ۹۰ روز است. افراد متقاضی ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده شرکت سایپا باید مبلغ کلی حدود ۲۸۱ میلیون تومان را پرداخت کنند تا بتوانند خودرو را در زمان معین در رنگ سفید تحویل بگیرند.

ثبت نام کوییک سایپا بدون قرعه کشی تحویل فوری و شرایط

اگر فرد متقاضی ثبت نام در شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو در ۴۸ ماه گذشته یا در سایر خودروسازان در ۲۴ ماه گذشته قبلاً ثبت نام کرده و فاکتور خرید خودرو دریافت نکرده باشد.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که در آینده از آن برای واریز وجه خرید خودرو به حساب شرکت خودروساز استفاده خواهد شد، الزاماً باید به نام شخص متقاضی بوده و در صورت ارائه اطلاعات نادرست (شماره شبا)، تمام مسئولیت بر عهده متقاضی ثبت نام کننده خواهد بود.

برای مشتریان حقوقی، ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی امکان پذیر نیست.

شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که برای واریز وجوه خرید خودرو به حساب شرکت خودروساز استفاده خواهد شد، الزاماً باید به نام فرد متقاضی باشند.

تارا + قیمت 

شماره تلفن همراه اعلامی باید به نام متقاضی باشد.

مطالعه بیشتر  آغاز مرحله تبدیل حواله های محصولات ایران خودرو

برای پلاک های فعال انتظامی نصب شده بر روی خودرو، امکان ثبت نام وجود ندارد.

افراد متقاضی ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی می توانند با مرجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا saipa.iranecar.com و بعد از تکمیل مراحل ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمزعبور دریافت شده، برای واریز وجه اقدام کنند.

ثبت نام کوییک سایپا بدون قرعه کشی تا کی مهلت دارد؟

متقاضیان محترمی که پیامکی حاوی اطلاعات واریز وجه برای آن‌ها در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است، می‌توانند از تاریخ ۹ آبان به سایت خرید اینترنتی سایپا مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این دوره ثبت نام مربوط به متقاضیان عادی است. همچنین، افرادی که در ماه خرداد امسال ثبت نام ساینا در سامانه یکپارچه انجام داده‌اند و اولویت تخصیص داده شده به آن‌ها برای فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان ۱۴۰۲ است، می‌توانند برای تکمیل مراحل اقدام نمایند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت روز خودرو ۴۰۵ در ۲۱ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

قیمت کارخانه ای محصولات سایپا منتشر شد

سجاد ناجی

برای خرید یک خودرو اتومات تنها ۶۲۰ میلیون لازم است!

mortazavi

نظر دهید.