مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

برای خرید یک خودرو اتومات تنها ۶۲۰ میلیون لازم است!

برای خرید یک خودرو اتومات تنها 620 میلیون لازم است! خودروی ساندرو، انتخابی اقتصادی و کم‌مصرف برای رانندگی شهری خودروی ساندرو یک خودروی کوچک و اقتصادی است که توسط شرکت رنو تولید می‌شود. این خودرو در دسته‌بندی خودروهای شهری قرار می‌گیرد و به دلیل هزینه‌های نگهداری و سوخت کم، گزینه‌ای مناسب برای رانندگی شهری است.

برای خرید یک خودرو اتومات تنها ۶۲۰ میلیون لازم است!

خودروی ساندرو، انتخابی اقتصادی و کم‌مصرف برای رانندگی شهری

خودروی ساندرو یک خودروی کوچک و اقتصادی است که توسط شرکت رنو تولید می‌شود. این خودرو در دسته‌بندی خودروهای شهری قرار می‌گیرد و به دلیل هزینه‌های نگهداری و سوخت کم، گزینه‌ای مناسب برای رانندگی شهری است.

ساندرو همچنین از نظر هزینه‌های نگهداری نیز خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ای است. قطعات این خودرو به‌راحتی در دسترس هستند و هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن نیز نسبتاً پایین است.

خرید ون وانا + شرایط

در مجموع، ساندرو یک خودروی اقتصادی و کم‌مصرف است که گزینه‌ای مناسب برای رانندگی شهری محسوب می‌شود. این خودرو برای افرادی که به دنبال خودرویی با هزینه‌های نگهداری و سوخت کم هستند، انتخابی ایده‌آل است.

ساندرو، هاچ‌بکی جمع‌وجور و قابل‌اطمینان

ساندرو یک خودروی هاچ‌بک کوچک است که توسط شرکت رنو تولید می‌شود. این خودرو دارای ظاهری ساده و کلاسیک است که برای بسیاری از افراد جذاب است.

ساندرو با طول ۴۰۵۸ میلی‌متر، عرض ۱۷۴۶ میلی‌متر و ارتفاع ۱۵۳۳ میلی‌متر، یک خودروی جمع‌وجور است. این ابعاد کوچک باعث می‌شود که ساندرو برای رانندگی در شهرها و پارک کردن در فضاهای تنگ بسیار مناسب باشد.

ساندرو در داخل کابین نیز فضای نسبتاً مناسبی دارد. صندلی‌های عقب این خودرو می‌توانند تا ۱۶۰ درجه خوابیده شوند تا فضای بیشتری برای بار فراهم شود.

ساندرو در بخش فنی به یک موتور ۱٫۵ لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است که می‌تواند ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این موتور با یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک هماهنگ می‌شود.

قیمت مدل خودرو خارجی امروز 

ساندرو یک خودروی قابل‌اعتماد است که می‌تواند سال‌ها بدون مشکل رانندگی کند. این خودرو از نظر هزینه‌های نگهداری نیز خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ای است.

مطالعه بیشتر  اطلاعیه عرضه دیگنیتی ، وانت کارا در بورس کالا

قیمت رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ در بازار خودرو

بر اساس آگهی‌های فروش خودرو در بازار ایران، رنو ساندرو اتوماتیک مدل ۱۳۹۶ با کارکرد ۶۴ هزار کیلومتر، با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو با کارکرد ۱۷۰ هزار کیلومتر نیز با قیمت ۶۴۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تفاوت قیمتی این دو خودرو نشان‌دهنده تأثیر کارکرد بر قیمت خودرو است. به‌طور کلی، خودروهای با کارکرد کمتر، قیمت بالاتری دارند.

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۶۴,۰۰۰ کیلومتر ۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۱۶۰,۰۰۰ کیلومتر ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۷۸,۰۰۰ کیلومتر ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۱۷۰,۰۰۰ کیلومتر ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۱۱۳,۰۰۰ کیلومتر ۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۹۹,۰۰۰ کیلومتر ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۳۵,۰۰۰ کیلومتر ۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو، ساندرو اتوماتیک ۱۳۹۶ ۸۰,۰۰۰ کیلومتر ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰

برای خرید یک خودرو اتومات تنها ۶۲۰ میلیون لازم است!خودروی ساندرو، انتخابی اقتصادی

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

طرح مدیران خودرو اقساطی و نقدی ویژه فروردین ماه ۱۴۰۳

mortazavi

مشخصات کامیونت شاکمان Y9، Y3 و ویرا Z3 از ویرا دیزل

mortazavi

آیا طرح مالیات خودروها اجرا می شود؟

mortazavi

نظر دهید.