مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

حضور خودروی اطلس و سهند در بازار خودرو ایران

حضور خودروی اطلس و سهند در بازار خودرو ایران به گفته مدیرعامل گروه صنعتی سایپا، خودروی اطلس که یکی از مدل های جدید سایپا می باشد قرار است در نیمه دوم سال به تولید انبوه برسد. در همین راستا، محمدعلی تیموری گفت: خودروی اطلس در حال حاضر به شکل تولید هفتگی انجام می شود و در نیمه دوم سال به تولید انبوه روزاه 300 دستگاه خواهد رسید که خودروی اطلس تمامی استانداردهای را پاس کرده و به همین جهت تولید در تعداد بالا را شاهد خواهیم بود. 

حضور خودروی اطلس و سهند در بازار خودرو ایران

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی سایپا، خودروی اطلس که یکی از مدل های جدید سایپا می باشد قرار است در نیمه دوم سال به تولید انبوه برسد. در همین راستا، محمدعلی تیموری گفت: خودروی اطلس در حال حاضر به شکل تولید هفتگی انجام می شود و در نیمه دوم سال به تولید انبوه روزاه ۳۰۰ دستگاه خواهد رسید که خودروی اطلس تمامی استانداردهای را پاس کرده و به همین جهت تولید در تعداد بالا را شاهد خواهیم بود.

علاوه براین، خودروی سهند قرار است با لوگو پارس خودرو عرضه شود که در مرداد ماه تولید آن شروع می شود و در نیمه دوم سال به تولید بالایی خواهد رسید که خودروی کادیلا یا P90 که جزء محصولات جدید می باشد و در ماه های آینده به تولید بالایی خواهد رسید. ضمن اینکه بر روی همین پلتفرم یک ون روس ها نیز تولید می شود. همچنین خط تولید در پارس خودرو که در اصل همان خط تولید ساندرو است، روزانه ۵۰۰ دستگاه تولید می شود که به روز رسانی شده و قرار است از آذرماه فعال شود.

قیمت محصولات ایران خودرو ۱۴۰۲

تیموری در پایان صحبت های خود گفت: موتورهای به کار در تولید این خودرو از موتور K4 که موتور L90 و ساندرو است، قدرت بیشتر و کیفیت بسیار بهتری دارد که براساس استاندارد یورو ۵ از آلایندگی بسیار کمتری برخوردار است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اعمال نفوذ مستقیم مافیا در تعیین بندهای آیین نامه واردات

مطالب مرتبط

فروش باقیمانده سهام دولت در سایپا و ایران خودرو به صورت بلوکی

سجاد ناجی

قیمت رانا در ۱۰ ابان ماه ۱۴۰۲

mortazavi

خودرویی که بازار را شوکه کرد

سجاد ناجی

نظر دهید.