مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودروها با اعلام قیمت امروز ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳

خودروها با اعلام قیمت امروز 23 خردادماه 1403 قیمت خودرو امروز، چهار‌شنبه 23 خرداد 1403، نشان‌دهنده روند کاهشی در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی است. با این حال، برخی از خودروها همچنان با قیمت ثابت باقی مانده‌اند و تعداد معدودی نیز با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

خودروها با اعلام قیمت امروز ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳

قیمت خودرو امروز، چهار‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، نشان‌دهنده روند کاهشی در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی است. با این حال، برخی از خودروها همچنان با قیمت ثابت باقی مانده‌اند و تعداد معدودی نیز با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روزهای گذشته نوسانی بوده است. بیشتر محصولات با کاهش قیمت مواجه شده‌اند، در حالی که تنها تعداد کمی از آنها افزایش قیمت داشته‌اند.

بازار خودرو امروز صبح را با کاهش قیمت در اکثر محصولات آغاز کرد، هرچند تعداد محدودی از خودروها با افزایش قیمت روبرو بودند.

بازار خودروهای داخلی امروز صبح همچنان روند کاهشی خود را ادامه داد.

از محصولات شرکت ایران خودرو، دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و تارا اتوماتیک V4 به ترتیب با کاهش ۱۲ میلیون تومانی و ۸ میلیون تومانی، به قیمت یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۸ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

تارا دستی، دیگر محصول این شرکت، با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۷۶۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین محصولات شرکت سایپا، کوییک GXR-L و وانت زامیاد گازسوز هر دو با کاهش ۲ میلیون تومانی، به ترتیب به نرخ ۴۳۰ میلیون تومان و ۶۲۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

در همین حال، اطلس، یکی دیگر از محصولات این شرکت، با افزایش ۳ میلیون تومانی به قیمت ۵۶۸ میلیون تومان رسیده است.

بازار خودروهای مونتاژی امروز صبح نیز مانند خودروهای داخلی با روند کاهشی بیشتری مواجه شد.

از محصولات شرکت مدیران خودرو، X33 کراس (اتوماتیک) و آریزو ۵ اسپورت هر کدام به ترتیب با کاهش ۲۰ میلیون تومانی و ۱۳ میلیون تومانی، به قیمت یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۳۴۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

مطالعه بیشتر  فونیکس FX ، محصول جدید مدیران خودرو

هیوندای اکسنت، یکی از محصولات لوکس و محبوب شرکت کرمان موتور، با کاهش ۶۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

محصولات جذاب بهمن موتور، شامل فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) و فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره)، هر کدام با کاهش چشمگیر ۱۵ میلیون تومانی و ۲۵ میلیون تومانی، به ترتیب به قیمت دو میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

لاماری ایما و لاماری هیبرید، از دسته محصولات مونتاژی جذاب، به ترتیب با کاهش ۱۵ میلیون تومانی و ۴۰ میلیون تومانی، به قیمت دو میلیارد و ۴۵ میلیون تومان و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت لاماری ایما بالا کشید! (۱ بهمن ماه)

mortazavi

تولید خودرو تا پایان بهمن به ۱۹ درصد می رسد!

mortazavi

واردات ۲۰۰۰ خودرو به جزیره کیش

سجاد ناجی

نظر دهید.