مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودروهای فرانسوی و قیمت آنها در ایران ۱۴ شهریور

خودروهای فرانسوی و قیمت آنها در ایران 14 شهریور ریزش قیمت خودروهای فرانسوی همچنان در بازار خودرو ایران ادامه دارد و طبق قیمت شاسی بلندهای مونتاژ شده، پژو 2008 نزدیک به 100 میلیون در عرض یک هفته ارزان شد. سیتروئن C3 کاهش 50 میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت 2 میلیارد تومان رسید. خودروهای خارجی تالیسمان E3 نیز در یک روز 100 میلیون ارزان تر شد. قیمت کولیوس با کاهش 100 میلیون تومان قیمت جدید خود را در جدول ثبت کرد. 

خودروهای فرانسوی و قیمت آنها در ایران ۱۴ شهریور

ریزش قیمت خودروهای فرانسوی همچنان در بازار خودرو ایران ادامه دارد و طبق قیمت شاسی بلندهای مونتاژ شده، پژو ۲۰۰۸ نزدیک به ۱۰۰ میلیون در عرض یک هفته ارزان شد. سیتروئن C3 کاهش ۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت ۲ میلیارد تومان رسید. خودروهای خارجی تالیسمان E3 نیز در یک روز ۱۰۰ میلیون ارزان تر شد. قیمت کولیوس با کاهش ۱۰۰ میلیون تومان قیمت جدید خود را در جدول ثبت کرد.

جدول زیر قیمت انواع خودروهای رنو را نشان می دهد:

خودروهای فرانسوی و قیمت آنها در ایران 14 شهریور  ریزش قیمت خودروهای فرانسوی همچنان در بازار خودرو ایران ادامه دارد و طبق قیمت شاسی بلندهای مونتاژ شده، پژو 2008 نزدیک به 100 میلیون در عرض یک هفته ارزان شد. سیتروئن C3 کاهش 50 میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت 2 میلیارد تومان رسید. خودروهای خارجی تالیسمان E3 نیز در یک روز 100 میلیون ارزان تر شد. قیمت کولیوس با کاهش 100 میلیون تومان قیمت جدید خود را در جدول ثبت کرد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش فوری پراید وانت 151 و کوییک از شنبه 19 آذر 1401

مطالب مرتبط

خودرو و قیمت در روزهای پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

mortazavi

واکنش سایپا به انتشار ویدیو جنجالی برف پاک‌کن عقب آریا

سجاد ناجی

طرح فروش ویژه کامیون کشنده با سود

mortazavi

نظر دهید.