مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودروهای فرانسوی امروز چند؟

خودروهای فرانسوی امروز چند؟ خودروهای فرانسوی در بازار ایران به عنوان محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب شناخته می‌شوند. بازار انحصاری خودرو در ایران موجب شده است که این خودروها معروف شوند، اما این امر به هیچ وجه از ارزش‌های صنعت خودروسازی فرانسه کاسته نمی‌شود. برندهای معروف مانند پژو و رنو، همیشه در کنار رقبای آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی خود جزو بهترین‌های اروپا و جهان بوده‌اند. این برندها در بازار ایران نیز مورد توجه و محبوبیت زیادی دارند و خودروهای ساخته شده توسط این شرکت‌ها به عنوان محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار ایران شناخته می‌شوند.

خودروهای فرانسوی امروز چند؟

خودروهای فرانسوی در بازار ایران به عنوان محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب شناخته می‌شوند. بازار انحصاری خودرو در ایران موجب شده است که این خودروها معروف شوند، اما این امر به هیچ وجه از ارزش‌های صنعت خودروسازی فرانسه کاسته نمی‌شود. برندهای معروف مانند پژو و رنو، همیشه در کنار رقبای آلمانی، ایتالیایی و انگلیسی خود جزو بهترین‌های اروپا و جهان بوده‌اند. این برندها در بازار ایران نیز مورد توجه و محبوبیت زیادی دارند و خودروهای ساخته شده توسط این شرکت‌ها به عنوان محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار ایران شناخته می‌شوند.

بر اساس آخرین قیمت‌های روز خودروهای مونتاژ فرانسوی در ایران، مدل E۲ سال ۹۳ با قیمت ۴۵۵ میلیون تومان معرفی شده است. همچنین، تندر ۹۰ اتوماتیک پلاس با ۱۱۹هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده است. قیمت پژو ۲۰۰۸ مونتاژ نیز به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارتقا یافته است. همچنین، خودروی پژو ۴۰۵ SLX سال ۹۸ به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. از سوی دیگر، قیمت ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای نیز ۶۵۵ میلیون تومان اعلام شده است. برای اطلاع از قیمت خودروهای وارداتی فرانسوی نیز به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژو ۲۰۰۸ مونتاژ ۱۳۹۹|ایران خودرو صفر ۲٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ۱۳۹۶    ۱۱۹,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک ۱۳۹۷ ۱۲۴,۰۰۰ ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تندر ۹۰ E۲ ۱۳۹۳ ۱۰۰,۰۰۰ ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سیتروئن C۳ مونتاژ ۱۳۹۸ |سایپا صفر ۱,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ SLX ۱۳۹۸ ۹۴,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۴۰۵ SLX ۱۳۹۳ ۱۰۰,۰۰۰ ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ صفر ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما دنده ای ۱۴۰۲ صفر ۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰
رنو تالیسمان E۳ ۲۰۱۸ صفر ۳,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو کولیوس ۲۰۱۸ صفر ۴,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو داستر SE دو دیفرانسیل ۲۰۱۸ صفر ۲,۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مطالعه بیشتر  قیمت کارخانه ای پژو 206 در 5 شهریور 1402

خودروهای فرانسوی امروز چند؟ جدیدترین گزارشات قیمت خودروها در ۲۲ شرقی

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

شکسته شدن رکورد تولید ماهانه خودرو

سجاد ناجی

قیمت سمند در ۸ ابان بازار خودروها

mortazavi

قیمت انواع رنو در ۱۹ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.