مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودروهای خارجی + قیمت جدید در ۸ آذرماه

خودروهای خارجی + قیمت جدید در 8 آذرماه همیشه این موضوع را می دانیم که با وجود خودروهای خارجی در بازار ایران تنوع محصولات زیادی را می توانیم مشاهده کنیم بدین ترتیب، امروز چهارشنبه 8 آذرماه همراه شما هستیم تا جدیدترین قیمت ماشین های خارجی را اعلام کنیم. 

خودروهای خارجی + قیمت جدید در ۸ آذرماه

همیشه این موضوع را می دانیم که با وجود خودروهای خارجی در بازار ایران تنوع محصولات زیادی را می توانیم مشاهده کنیم بدین ترتیب، امروز چهارشنبه ۸ آذرماه همراه شما هستیم تا جدیدترین قیمت ماشین های خارجی را اعلام کنیم.

بازار خودرو در ایران یک بازار بسیار پویا و پرکشش است که تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تقاضا و عرضه، تحریم‌های بین‌المللی، سیاست‌های دولتی و شرایط اقتصادی قرار دارد. در سال‌های اخیر، حضور خودروهای خارجی در بازار ایران مورد توجه قرار گرفته است.

بعضی از خودروهای خارجی با برندهای مختلف در ایران وارد شده‌اند، از جمله برخی محبوب‌ترین برندهای جهان مانند هیوندای، تویوتا، نیسان، رنو، پژو، ولوو، بنز، ب‌ام‌و، آئودی و سایر برندها. ورود این خودروها به بازار ایران به دلیل تنوع محصولات، فناوری‌های پیشرفته، رضایت مشتری و رقابت بازاری میان برندها، تأثیر زیادی بر بازار خودرو در کشور داشته است.

همچنین، در دوره‌هایی از تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران، دسترسی به خودروهای خارجی ممکن بوده استو باعث شده تا بازار خودرو در ایران تحت تأثیر تغییرات قیمت و تنوع محصولات خارجی باشد.

دولت ایران نیز سیاست‌هایی را در خصوص واردات خودروهای خارجی و تحریم‌های احتمالی در این زمینه اعمال کرده است که بسته به شرایط، قابل تغییر است. ممکن است محدودیت‌های وارداتی و گمرکی بر روی واردات خودروهای خارجی اعمال شود یا در برخی موارد، این محدودیت‌ها کاهش یابد. در کل، حضور خودروهای خارجی در بازار ایران تحت تأثیر عوامل مختلفی است و ممکن است در طول زمان تغییر کند.

خودروهای آلمانی امروز چه قیمتی را اعلام کردند؟

قیمت بنز ای ۲۰۰ در بازار به ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و این افزایش قیمت معادل با ۵۰ میلیون تومان است. همچنین، قیمت ب‌ام‌و سری هفت نیز با افزایش ۵۰ میلیون تومانی به ۱۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است.

مطالعه بیشتر  قیمت تارا امروز 13 مهر 1402

خودروهای صفر فرانسوی چند؟

خودروی رنو تالیسمان با قیمت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در لیست قیمت امروز حضور پیدا کرد. همچنین رنو کولیوس با قیمت ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در جدول قیمتی امروز نشست.

خودروهای کره ای وارداتی امروز با چه قیمتی معامله می شدند؟

قیمت کیا اسپورتیج به مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است که افزایش ۵۰ میلیون تومانی داشت.

قیمت کیا سراتو با افزایش ۳۰ میلیون تومانی به ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

همچنین، هیوندای توسان با قیمت ۴ میلیارد تومان و هیوندای سانتافه با قیمت ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده‌اند.

اما قیمت هیوندای النترا با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای ژاپنی همراه با قیمت امروز

در بازار خودرو، قیمت تویوتا C-HR به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و دیروز با افزایش ۵۰ میلیون تومانی به این مقدار رسیده بود. همچنین، قیمت تویوتا رافور نیز با افزایش ۵۰ میلیون تومانی به ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

در زمینه خودروهای لوکس، قیمت لکسوس NX۳۰۰ به ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین، قیمت میتسوبیشی اوتلندر نیز به ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین، نیسان ایکس تریل با قیمت ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده است.

مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
 رنو کولیوس ۲۰۱۸ صفر ۴,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو تالیسمان E۳ ۲۰۱۸ صفر ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بنز کلاس E E۲۰۰ ۲۰۱۸ صفر ۱۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر ۴,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا C-HR تمام چرخ محرک Style ۲۰۱۸ صفر ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تویوتا راوفور دو دیفرانسیل عمان ۲۰۱۸ صفر ۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج ۴ سیلندر GT لاین ۲۰۱۸ صفر ۴,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین ۲۰۱۸ صفر ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ صفر ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای النترا ۲.۰ لیتر ۲۰۱۸ صفر ۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای توسان (ix۳۵) ۲.۰ لیتر دو دیفرانسیل ۲۰۱۸ صفر ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سانتافه (ix۴۵) ۴ سیلندر دو دیفرانسیل ۲۰۱۸ صفر ۴,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لکسوس NX۳۰۰ H هفت کلید ۲۰‍۱۷ صفر ۸,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لکسوس RX۲۰۰ توربو fsport هشت کلید ۲۰۱۸ صفر ۱۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ب ام و سری ۷ ۷۳۰li ۲۰۱۸ صفر ۱۸,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ صفر ۴,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

حذف سمند و پژو ۴۰۵ از چرخه تولید در ۲ ماه آینده

سجاد ناجی

طرح جایگزینی حواله های منقضی ایران خودرو

سجاد ناجی

بررسی مشخصات گران ترین رولز رویس دراپ‌تیل (Drop Tail) جدید در دنیا

mortazavi

نظر دهید.