مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

حضور خودروهای برقی وارداتی در سامانه به زودی ….

حضور خودروهای برقی وارداتی در سامانه به زودی .... در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس علی‌آبادی، اعلام کرد که در بازار خودرو، همزمان خودروهای برقی و وارداتی در سامانه عرضه خواهند شد تا امکان انتخاب برای مردم فراهم شود. وی اظهار داشت که بازار خودرو در حال بهبود است و تولید خودروهای داخلی و مونتاژی در سال جاری رشد خواهد داشت. همچنین اعلام کرد که عرضه آزاد در خودروهای وارداتی ادامه دارد و تعهدات تا پایان سال اجرا خواهند شد. از سوی دیگر، امکان انتخاب بین خودروهای برقی و وارداتی همزمان فراهم شده تا مردم بتوانند تصمیم بهتری در خرید خودرو بگیرند.

حضور خودروهای برقی وارداتی در سامانه به زودی ….

در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس علی‌آبادی، اعلام کرد که در بازار خودرو، همزمان خودروهای برقی و وارداتی در سامانه عرضه خواهند شد تا امکان انتخاب برای مردم فراهم شود. وی اظهار داشت که بازار خودرو در حال بهبود است و تولید خودروهای داخلی و مونتاژی در سال جاری رشد خواهد داشت. همچنین اعلام کرد که عرضه آزاد در خودروهای وارداتی ادامه دارد و تعهدات تا پایان سال اجرا خواهند شد. از سوی دیگر، امکان انتخاب بین خودروهای برقی و وارداتی همزمان فراهم شده تا مردم بتوانند تصمیم بهتری در خرید خودرو بگیرند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس علی‌آبادی، اعلام کرد که اختصاص خودرو به جانبازان به تصویب کارگروه وزارت صمت رسیده و پس از تصویب در دولت، اجرا خواهد شد. این موضوع برای سال آینده نیز در برنامه قرار دارد. وی اظهار کرد که از سال آینده تمامی شرکت‌ها باید در رتبه‌بندی شرکت کنند تا مشخص شود که آیا در چارچوب سیاست‌های ملی حرکت می‌کنند یا خیر. در غیر این صورت، از مزیت‌های ارز، تسهیلات و دیگر مزایا استفاده نخواهند کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  افزایش 20 درصدی تولید ایران خودرو

مطالب مرتبط

دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده دستی آماده ورود به بازار شد

سجاد ناجی

سامانه فروش یکپارچه خودرو جایگزین قرعه کشی برای عرضه خودرو

سجاد ناجی

نسخه جدید دیگنیتی و فیدلیتی به بازار عرضه می شوند

سجاد ناجی

نظر دهید.