مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خودروهایی که با خریدشان ۴۰۰ میلیون سود می کنید!

خودروهایی که با خریدشان 400 میلیون سود می کنید!  گروه ایران خودرو قیمت های جدید برخی محصولات تولیدی خود را انتشار داده است. افزایش قیمت مانند محصولات این خودروساز توسط اعمال استانداردهای جدید بر روی محصولات تولید باعث شده که این خودروساز محصول میلیاردی هم در سبد کالایی خود داشته باشد. اما فاصله قیمت بین بازار و کارخانه کاملا مشهود است. 

خودروهایی که با خریدشان ۴۰۰ میلیون سود می کنید! 

گروه ایران خودرو قیمت های جدید برخی محصولات تولیدی خود را انتشار داده است. افزایش قیمت مانند محصولات این خودروساز توسط اعمال استانداردهای جدید بر روی محصولات تولید باعث شده که این خودروساز محصول میلیاردی هم در سبد کالایی خود داشته باشد. اما فاصله قیمت بین بازار و کارخانه کاملا مشهود است.

طبق بررسی هایی که بر روی هایما اس ۷ در بازار و کارخانه اعمال شده، نشان دهنده این است که افراد متقاضی می توانند این محصول مونتاژی در سبد ایران خودرو را خریداری کنند و می توانند با فروش آن در بازار سودی نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان به حساب خود واریز نمایند.

ایران خودرو اعلام کرده که هایما اس ۷ با بیشتر از ۱ میلیارد تومان به افراد متقاضی واگذار می شود که این بررسی قیمت بازار هایما اس ۷ نشان دهنده این است که افراد خواهان این خودرو اگر قصد دارند این مدل را از بازار تهیه کنند، تقریبا نزدیک به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را به حساب مشتریان واریز نمایند. ضمن اینکه شاهد این هستیم که وجود فاصله قیمت بازاری این محصول با قیمت کارخانه ای نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خبر قیمت خودرو رانا امروز 18 مهر در چه وضعیتی است؟

مطالب مرتبط

قیمت لاماری کارخانه | قیمت لاماری صفر

mortazavi

واگذاری خودروسازان تا پایان سال ۹۹

سجاد ناجی

لو رفتن استراتژی های گران شدن خودروهای سایپا ایران خودرو

mortazavi

نظر دهید.