مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

خودباوری سایپا در دوران تحریم !

خودباوری سایپا در دوران تحریم !

خودباوری سایپا در دوران تحریم ! | تولید خودروهای جدید | افزایش تیراژ خودروسازان

نایب رئیس اول کمیسیون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامی با بيان اينكه سایپا در شرايط تحريم توانست به خودباوری برسد و طراحی و توليد خودروهای جديد را عملياتی كند، گفت: با شايسته سالاری كه توسط مديريت سايپا دنبال شد، شاهد پيشرفت و توسعه صنعت خودرو هستيم.

سید احمد رسولی‌نژاد در بازديد از مركز تحقيقات سايپا و خط توليد خودروی شاهين اظهارداشت: با توجه به پيشرفت هايی كه اين خودروساز در كارنامه كاری خود ثبت كرده است قطعا اين امكان وجود دارد كه با همكاری متخصصان، نخبگان و مهندسان داخلی تيراژ توليد، كيفيت و تنوع خودروهای سايپا ارتقاء پيدا كند.

وی با بيان اينكه ذهنيت ها نسبت به صنعت خودروسازی زياد مثبت نبود اما بازديد از فعاليت هايی كه در مجموعه سايپا صورت می گيرد، ديدگاه ها را تغيير داد، گفت: همين امر كمك خواهد كرد تا در طرح هايی كه در مورد اصلاح بازار خودرو در حال تدوين است باتوجه به پتانسيل صنعت خودرو برنامه ريزی ها صورت گيرد.

نایب رئیس اول کمیسیون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در ادامه خواستار افزايش سطح كيفی خودروهای توليد داخل شد و اظهار داشت: از آنجا كه صنعت خودرو در مسير رشد و تعالي قرار گرفته، ارتقا سطح كيفی به سرعت قابل تحقق است و شركت های خودروسازی بايستی اين مطالبه به حق مردم را با فوريت دنبال كنند.

وی تاكيد كرد: يكی از اتفاق های بسيار مطلوبی كه توسط سايپا دنبال می شود توجه به برنامه های تحقيقاتی و توسعه‌ای است، اين مجموعه، برنامه‌های بلندمدتی برای توسعه محصول دارد كه اين امر بيانگر تقويت صنعت خودرو است.

رسولی نژاد اظهارداشت: با وجود چالش‌هاي تحریم و محدودیت های کرونایی، مجموعه سايپا توانسته با شايسته سالاری بر مشكلات فائق شود و به طور قطع با ادامه فرآيند فعلی ضمن پاسخگويی كامل به تعهدات معوق می توان به درخواست های مشتريان بيش از گذشته پرداخت.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  شرایط تبدیل دنا پلاس دستی به دیگر محصولات ایران خودرو اعلام شد...

مطالب مرتبط

۲ خودروی لوکس در شرایط ویژه و فروش اقساطی

mortazavi

نبود خدمات پس از فروش در برخی خودروهای چینی

سجاد ناجی

اعلام قیمت مدیران خودرو به نرخ روز (۲ اردیبهشت ماه)

mortazavi

نظر دهید.