مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

خودروهای جدید در خط ناوگان تاکسی شهری

خودروهای جدید در خط ناوگان تاکسی شهری نماینده حمل و نقل شهر تهران اطلاعاتی از انتخاب خودروی تارا و شاهین به عنوان تاکسی ارائه کرد.

خودروهای جدید در خط ناوگان تاکسی شهری

نماینده حمل و نقل و حمل و نقل شهر تهران اطلاعاتی از انتخاب خودروی تارا و شاهین به عنوان تاکسی ارائه کرد. معاون حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران درباره انتخاب «طرح تارا و شاهین» به عنوان تاکسی توضیح داد.
جلال بهرامی درباره انتخاب خودروی جدید به عنوان تاکسی گفت: در هنگام بازدید با دو گروه خودروسازی  «ایران خودرو» و «سایپا» جلسه ای درباره «شاهین» و «تارا» برای این موضوع صحبت شد.
معاون شهردار تهران درباره انتخاب خودروی «ساینا» به عنوان تاکسی گفت: تا زمانی که تاییدیه نگیریم برای انتخاب این خودرو به عنوان تاکسی در تهران اقدامی نمی کنیم.

وی افزود: با این حال در مورد خودروهای تارا به تصمیم اولیه رسیده ایم و مقرر شد ۱۰۰۰ خودرو تارا در خط تاکسیرانی راه اندازی شود و ایران خودرو تحت عنوان شرکت عامل با مشارکت بخش خصوصی وارد خطوط تاکسیرانی شود و فعالیت خود را شروع کند.
خبر پیشنهادی: با توجه به شدت نرخ ارز و نوسانات آن در بازار خودرو قیمت ها روزانه تغییر می کنند….
معاون حمل و نقل و حمل و نقل شهرداری تهران با بیان اینکه به غیر از خودروی “سورن”، خودروی “تارا” نیز وارد مرحله نهایی شده است، در خصوص انتخاب خودروی “شاهین” به عنوان تاکسی، گفت: در در مورد خودروی «شاهین» با مسئولان گروه خودروسازی «سایپا» صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم در مورد اتومات و گازسوز شدن این خودرو صحبت کنیم که مراحل این کار را انجام دادند و در این باره جلسه ای خواهیم داشت.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  انواع کامیون قیمت امروز بازار 23 اسفندماه

مطالب مرتبط

آغاز مرحله جدید پیش فروش محصولات سایپا از ۵ مرداد

سجاد ناجی

افزایش قیمت ها در بازار آشفته خودرو

سجاد ناجی

سایپا و ایرانخودرو با قیمت های به روزرسانی امروز ۱۵ بهمن ماه

mortazavi

نظر دهید.