مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خرید KMC T8 از کرمان موتور با شرایط ویژه در دی ماه۱۴۰۲

خرید KMC T8 از کرمان موتور با شرایط ویژه در دی ماه1402 شرکت کرمان موتور شرایط ویژه فروش پیکاپ KMC T۸ را برای ماه دی ۱۴۰۲ اعلام کرده است. این شرایط شامل امکان پیش‌پرداخت محدود و تسهیلات اقساط بلندمدت برای مشتریان است که می‌خواهند این محصول محبوب را تهیه کنند. در بازار خودرو، مشتریان معمولاً می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف، شرایط متنوع فروش، و مشخصات فنی مورد نظر خود برای خرید خودرو استفاده کنند.

خرید KMC T8 از کرمان موتور با شرایط ویژه در دی ماه۱۴۰۲

شرکت کرمان موتور شرایط ویژه فروش پیکاپ KMC T۸ را برای ماه دی ۱۴۰۲ اعلام کرده است. این شرایط شامل امکان پیش‌پرداخت محدود و تسهیلات اقساط بلندمدت برای مشتریان است که می‌خواهند این محصول محبوب را تهیه کنند. در بازار خودرو، مشتریان معمولاً می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف، شرایط متنوع فروش، و مشخصات فنی مورد نظر خود برای خرید خودرو استفاده کنند.

برای خرید خودروی KMC T۸ به صورت اقساطی، مشتریان می‌توانند یکی از چهار مدل پیش‌پرداخت را به شرکت ارائه دهند. البته، وجود امکان خرید نقدی این خودرو نیز برای مشتریان امکان‌پذیر است. با افزایش مبلغ پیش‌پرداخت، مشتریان می‌توانند مدت زمان اقساط خود را افزایش دهند. در این شرایط فروش خودرو، موعد تحویل خودروها ۳۰ روز کاری معین شده است.

خرید KMC T8 از کرمان موتور با شرایط ویژه در دی ماه1402  شرکت کرمان موتور شرایط ویژه فروش پیکاپ KMC T۸ را برای ماه دی ۱۴۰۲ اعلام کرده است. این شرایط شامل امکان پیش‌پرداخت محدود و تسهیلات اقساط بلندمدت برای مشتریان است که می‌خواهند این محصول محبوب را تهیه کنند. در بازار خودرو، مشتریان معمولاً می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف، شرایط متنوع فروش، و مشخصات فنی مورد نظر خود برای خرید خودرو استفاده کنند.

براساس جدول فوق، اقساط این شرایط فروش به‌صورت دوماهه از مشتری دریافت می‌شوند و مبلغ قسط آخر با سایر اقساط متفاوت است. قیمت KMC T۸ توسط شرکت به مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. این شرایط فروش اقساطی برای KMC T۸ از روز سه‌شنبه ۱۲ دی‌ ماه برای متقاضیان قابل دسترسی است. بنابراین، آنها در حال حاضر می‌توانند برای ثبت نام این خودرو به نمایندگی‌های کرمان موتور مراجعه کنند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  طرح فروش فوری محصولات زامیاد آغاز شد

مطالب مرتبط

تست و بررسی تندر۹۰ ; زشتِ دوست داشتنی

سردبیر

طرح های فروش خودرو با قیمت بازار چه کرد؟

سجاد ناجی

میزبانی بورس کالا تنها امروز ۳۰ ابان ماه در حراج این خودرو

mortazavi

نظر دهید.