مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خرید کوییک GXR-L ویژه دی ماه با تحویل ۹۰ روزه و رنگ بندی متنوع

خرید کوییک GXR-L ویژه دی ماه با تحویل 90 روزه و رنگ بندی متنوع به گزارش جدیدترین خبرهای خودرویی با طرح های فروش امروز، شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد که خودروی کوییک GXR-L در فروش فوق‌العاده قرار دارد. پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط اطلاع داده شده است. این مدل خودرو در خرداد ماه سال 1402 با ثبت نام اولیه برای مدل کوییک آر مدی GX که در 23 دی ماه پیامک واریز وجه برای آنها ارسال شده است، نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. 

خرید کوییک GXR-L ویژه دی ماه با تحویل ۹۰ روزه و رنگ بندی متنوع

به گزارش جدیدترین خبرهای خودرویی با طرح های فروش امروز، شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد که خودروی کوییک GXR-L در فروش فوق‌العاده قرار دارد. پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط اطلاع داده شده است.

این مدل خودرو در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ با ثبت نام اولیه برای مدل کوییک آر مدی GX که در ۲۳ دی ماه پیامک واریز وجه برای آنها ارسال شده است، نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

خرید کوییک GXR-L ویژه دی ماه با تحویل 90 روزه و رنگ بندی متنوع  به گزارش جدیدترین خبرهای خودرویی با طرح های فروش امروز، شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد که خودروی کوییک GXR-L در فروش فوق‌العاده قرار دارد. پس از اعلام نتایج دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط اطلاع داده شده است.  این مدل خودرو در خرداد ماه سال 1402 با ثبت نام اولیه برای مدل کوییک آر مدی GX که در 23 دی ماه پیامک واریز وجه برای آنها ارسال شده است، نسبت به تکمیل وجه اقدام کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند. 

 

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت روز خودرو کارخانه و بازار امروز 5 اردیبهشت 1402

مطالب مرتبط

معمای صادرات خودروهای ایرانی به اسپانیا

سجاد ناجی

فروش اقساطی جک S3 با قیمت جدید

سجاد ناجی

جدول قیمت انواع تندر یا ال نود در ۲۴ مهر

mortazavi

نظر دهید.