مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خرید لاماری با قیمت زیر یک میلیارد تومان!

خرید لاماری با قیمت زیر یک میلیارد تومان! از متقاضیان دعوت می‌شوند تا در قالب پیش‌فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با مهلت تحویل ۱۲۰ روز کاری، جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودروی لاماری ایما اقدام نمایند. این فرآیند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به صورت اینترنتی قابل انجام است.خرید لاماری با قیمت زیر یک میلیارد تومان! از متقاضیان دعوت می‌شوند تا در قالب پیش‌فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با مهلت تحویل ۱۲۰ روز کاری، جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودروی لاماری ایما اقدام نمایند. این فرآیند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به صورت اینترنتی قابل انجام است.

خرید لاماری با قیمت زیر یک میلیارد تومان!

از متقاضیان دعوت می‌شوند تا در قالب پیش‌فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با مهلت تحویل ۱۲۰ روز کاری، جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودروی لاماری ایما اقدام نمایند. این فرآیند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به صورت اینترنتی قابل انجام است.

با احترام به متقاضیان گرامی و نمایندگی‌های مجاز این شرکت، اعلام می‌گردد که پس از اتمام پیش‌ثبت‌نام، نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر اساس فرآیند نوبت‌دهی، توسط این شرکت صورت خواهد گرفت. لطفاً به فراخوان متقاضیان محترم (که در سامانه مشخص شده است) توجه فرمایید.

به اطلاع متقاضیان گرامی می‌رساند که جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و در قالب پیش‌فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و مهلت تحویل ۱۲۰ روز کاری، از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به ثبت‌نام و تکمیل وجه خودروی لاماری ایما نمایند. این کار به وسیله مراجعه به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir امکان‌پذیر است.

همچنین سایر متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به همان آدرس اینترنتی و در بخش “استعلام نوبت دهی” اقدام به استعلام و مشاهده نوبت ثبت‌نام خود نمایند.

خرید لاماری با قیمت زیر یک میلیارد تومان!  از متقاضیان دعوت می‌شوند تا در قالب پیش‌فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و با مهلت تحویل ۱۲۰ روز کاری، جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام خودروی لاماری ایما اقدام نمایند. این فرآیند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به صورت اینترنتی قابل انجام است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ممانعت از ورود خودرو بالای 25 هزار دلار

مطالب مرتبط

سبقت قیمت پژو ۲۰۶ در بازار خودرو ۲۴ مرداد

mortazavi

سرنوشت قانون ابطال شده (تعیین سن فرسودگی خودروها) چه می‌شود؟

سجاد ناجی

بررسی مشخصات مدل جدید سوزوکی اس کراس ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.