مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خرید لاماری ایما به مدت ۵ روز از سه شنبه ۲۵ اردیبهشت با تحویل یک ماهه!

خرید لاماری ایما به مدت 5 روز از سه شنبه 25 اردیبهشت با تحویل یک ماهه! فروش فوری لاماری ایما در طرح جدید اعلام شده که از روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه شروع شده و تا روز شنبه 29 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت که بنا براطلاعیه منتشر شده متقاضیان محترم می توانند خرید این مدل را از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه به تاریخ 25 اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه با مراجعه به وب سایت رسمی و تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کرده و واریز وجه را انجام دهند. 

خرید لاماری ایما به مدت ۵ روز از سه شنبه ۲۵ اردیبهشت با تحویل یک ماهه!

فروش فوری لاماری ایما در طرح جدید اعلام شده که از روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه شروع شده و تا روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت که بنا براطلاعیه منتشر شده متقاضیان محترم می توانند خرید این مدل را از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه با مراجعه به وب سایت رسمی و تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کرده و واریز وجه را انجام دهند.

قیمت تعیین شده برای لاماری ایما هیبرید: ۱٫۸۶۶٫۰۰۰٫۰۰۰

رنگ های موجود این خودرو: سفید، مشکی و خاکستری

زمان تحویل خودرو: ۳۰ روزه

خرید لاماری ایما به مدت 5 روز از سه شنبه 25 اردیبهشت با تحویل یک ماهه!  فروش فوری لاماری ایما در طرح جدید اعلام شده که از روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه شروع شده و تا روز شنبه 29 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت که بنا براطلاعیه منتشر شده متقاضیان محترم می توانند خرید این مدل را از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه به تاریخ 25 اردیبهشت ماه تا پایان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه با مراجعه به وب سایت رسمی و تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کرده و واریز وجه را انجام دهند. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  لغو طرح ترافیک باعث کاهش مسافران نشد

مطالب مرتبط

فروش ویژه و نقدی بهمن موتور از ۳۰ دی تا ۴ بهمن ماه

mortazavi

آغاز پیش فروش سایپا با طرح مشارکت در تولید و طرح یکساله

سجاد ناجی

اولین دستاورد مشترک ایران خودرو و سایپا

سجاد ناجی

نظر دهید.