مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خرید لاماری ایما تا پایان امروز پنجشنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

خرید لاماری ایما تا پایان امروز پنجشنبه 3 اسفند ماه 1402 افراد متقاضی خرید خودرو لاماری ایما برای کامل کردن فرآیند ثبت نام و پیش فروش عادی این مدل با قیمت علی الحساب می توانند این خودرو را در 120 روز دریافت کرده که مهلت ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه به تاریخ 3 اسفندماه 1402 می باشد. 

خرید لاماری ایما تا پایان امروز پنجشنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۲

افراد متقاضی خرید خودرو لاماری ایما برای کامل کردن فرآیند ثبت نام و پیش فروش عادی این مدل با قیمت علی الحساب می توانند این خودرو را در ۱۲۰ روز دریافت کرده که مهلت ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه به تاریخ ۳ اسفندماه ۱۴۰۲ می باشد.

با توجه به پیش‌ثبت‌نام دوم برای خودروی لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، شرکت مربوطه قصد دارد به متقاضیانی که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، اطلاع رسانی و اقدامات لازم را در رابطه با نوبت دهی برای فراخوان انجام دهد.

به همه متقاضیان توصیه می‌شود که جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و انجام پیش‌فروش عادی با قیمت علی‌الحساب و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری با مدل ۱۴۰۳، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه تا پایان روز پنجشنبه مراجعه به سامانه ثبت نام اینترنتی این شرکت را انجام دهند.

همچنین، سایر متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی مربوطه و در بخش “استعلام نوبت دهی”، اطلاعات مربوط به نوبت ثبت‌نام خود را مشاهده و استعلام کنند.

خرید لاماری ایما تا پایان امروز پنجشنبه 3 اسفند ماه 1402  افراد متقاضی خرید خودرو لاماری ایما برای کامل کردن فرآیند ثبت نام و پیش فروش عادی این مدل با قیمت علی الحساب می توانند این خودرو را در 120 روز دریافت کرده که مهلت ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه به تاریخ 3 اسفندماه 1402 می باشد. 
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خبر داغ امروز | فروش ساینا اس با قیمت کارخانه

مطالب مرتبط

گروگانگیری قیمت خودرو در پارکینگ‌ها

سجاد ناجی

گزارش کیفی خودروهای سنگین

سجاد ناجی

مشخصات ظاهری پژو ۲۰۷ دورنگ اعلام شد

سجاد ناجی

نظر دهید.