مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اطلاعیه مهم دو طرح عادی و جایگزین خودروهای فرسوده برای خرید لاماری ایما

اطلاعیه مهم دو طرح عادی و جایگزین خودروهای فرسوده برای خرید لاماری ایما شرکت آرین پارس موتور اعلام کرد که شرایط جدیدی برای خرید لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه آبان ماه وجوددارد.  شرایط فروش این خودرو در دو طرح مختلف اعلام شده است، به گونه‌ای که مشتریان می‌توانند در طرح عادی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نسبت به خرید لاماری ایما اقدام کنند. این خودرو در سه رنگ سفید، مشکی و سبز به مشتریان عرضه می‌شود و قیمت نهایی آن یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان است. مهلت تحویل خودروها در این طرح فروش ۹۰ روز کاری است و سود تاخیر در تحویل به میزان ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است.

اطلاعیه مهم دو طرح عادی و جایگزین خودروهای فرسوده برای خرید لاماری ایما

شرکت آرین پارس موتور اعلام کرد که شرایط جدیدی برای خرید لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه آبان ماه وجوددارد.

شرایط فروش این خودرو در دو طرح مختلف اعلام شده است، به گونه‌ای که مشتریان می‌توانند در طرح عادی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نسبت به خرید لاماری ایما اقدام کنند. این خودرو در سه رنگ سفید، مشکی و سبز به مشتریان عرضه می‌شود و قیمت نهایی آن یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان است. مهلت تحویل خودروها در این طرح فروش ۹۰ روز کاری است و سود تاخیر در تحویل به میزان ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است.

اطلاعیه مهم دو طرح عادی و جایگزین خودروهای فرسوده برای خرید لاماری ایما  شرکت آرین پارس موتور اعلام کرد که شرایط جدیدی برای خرید لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه آبان ماه وجوددارد.   شرایط فروش این خودرو در دو طرح مختلف اعلام شده است، به گونه‌ای که مشتریان می‌توانند در طرح عادی و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نسبت به خرید لاماری ایما اقدام کنند. این خودرو در سه رنگ سفید، مشکی و سبز به مشتریان عرضه می‌شود و قیمت نهایی آن یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان است. مهلت تحویل خودروها در این طرح فروش ۹۰ روز کاری است و سود تاخیر در تحویل به میزان ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام گردیده است.

مشخصات فنی لاماری ایما

از نظر مشخصات فنی و قوای محرکه، قلب خودروی لاماری ایما از یک پیشرانه با ظرفیت ۱٫۵ لیتری توربوشارژر استفاده می‌کند. این پیشرانه توانایی تولید حداکثر ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارا می‌باشد. همچنین، برای سیستم انتقال قدرت، از یک جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه در این خودرو استفاده شده است.

ایرانخودرو + قیمت

شرکت سازنده ادعا می‌کند که لاماری ایما از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت در ۹٫۵ ثانیه تسارع می‌یابد و مصرف سوخت ترکیبی آن حدوداً ۶٫۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. این اعداد تا زمان بررسی عملی توسط کارشناسان، قابل تأیید نیستند. همچنین، پیشرانه لاماری ایما به استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ تطابق دارد. این خودرو از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو استفاده می‌کند و به اصطلاح، دارای تک دیفرانسیل است.

مطالعه بیشتر  خودرو و قیمت های تازه امروز (26 اسفندماه)

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

ناکام ماندن بورس کالا در مقابله با دلالی خودرو

سجاد ناجی

چه چیزی مانع رشد تولید خودرو در ایران است ؟

سجاد ناجی

نگاهی به شرایط بازار خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.