مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خرید قسطی این پیکاپ کرمان موتور

خرید قسطی این پیکاپ کرمان موتور گروه خودرویی کرمان موتور از فروش اقساطی این پیکاپ دو دیفرانسیل KMC T8 این شرکت اطلاع رسانی کرد.  بر اساس اعلام کرمان موتور پیکاپ T8 با قیمت 1 میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از ۱۵ مهرماه جاری و به صورت اینترنتی بر روی آدرس customer.kermanmotor.ir بصورت نقدی و اقساطی فروخته می شود. فروش این پیکاپ در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است و تحویل خودرو برای مشتریان در ۴۵ روز کاری آینده از سوی شرکت کرمان موتور انجام خواهد شد.

خرید قسطی این پیکاپ کرمان موتور

گروه خودرویی کرمان موتور از فروش اقساطی این پیکاپ دو دیفرانسیل KMC T8 این شرکت اطلاع رسانی کرد.

بر اساس اعلام کرمان موتور پیکاپ T8 با قیمت ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از ۱۵ مهرماه جاری و به صورت اینترنتی بر روی آدرس customer.kermanmotor.ir بصورت نقدی و اقساطی فروخته می شود. فروش این پیکاپ در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است و تحویل خودرو برای مشتریان در ۴۵ روز کاری آینده از سوی شرکت کرمان موتور انجام خواهد شد.
با توجه به اعلام شرکت کرمان موتور، پیکاپ مدل T8 با قیمت ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از تاریخ ۱۵ مهرماه جاری قابل خریداری است. این خرید می‌تواند به صورت نقدی یا اقساطی انجام شود و برای اطلاعات بیشتر و انجام خرید آنلاین می‌توانید به آدرس customer.kermanmotor.ir مراجعه نمایید.

پیکاپ T8 در چهار رنگ سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری موجود است. تحویل این خودرو به مشتریان در مدت ۴۵ روز کاری آینده توسط شرکت کرمان موتور صورت خواهد گرفت.

مشخصات کلی پیکاپ ک ام سی تی KMC T8

خودروی پیکاپ KMC T8 از کمپانی کرمان موتور با یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر به قدرت ۱۷۴ اسب بخار مجهز شده است. حداکثر گشتاور آن که به میزان ۲۹۰ نیوتون متر است، از طریق یک گیربکس دستی ۶ سرعته به تمام چهار چرخ منتقل می‌شود.

در بخش تکنولوژی، T8 از ویژگی‌هایی چون سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمکی ایستایی در سربالایی HAC، سیستم کنترل دینامیکی خودرو VDC، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC و کنترل فشار باد تایرها بهره می‌برد. همچنین، در بخش امکانات رفاهی، این خودرو از امکاناتی چون ورود و استارت بدون نیاز به کلید، بلوتوث و کروز کنترل نیز برخوردار است.

مطالعه بیشتر  قیمت جدید کامیون های ایران خودرو دیزل منتشر شد

خرید قسطی این پیکاپ کرمان موتور  گروه خودرویی کرمان موتور از فروش اقساطی این پیکاپ دو دیفرانسیل KMC T8 این شرکت اطلاع رسانی کرد.   بر اساس اعلام کرمان موتور پیکاپ T8 با قیمت 1 میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان از ۱۵ مهرماه جاری و به صورت اینترنتی بر روی آدرس customer.kermanmotor.ir بصورت نقدی و اقساطی فروخته می شود. فروش این پیکاپ در رنگ های سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری است و تحویل خودرو برای مشتریان در ۴۵ روز کاری آینده از سوی شرکت کرمان موتور انجام خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

برگ سبز سند رسمی خودرو

سجاد ناجی

قیمت‌های دستوری خودرو، همه را متضرر خواهد کرد

Sajjad Amanian

تازه ترین قیمت خودروهای خارجی در ۷ دی ماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.