مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سود ۲۶۹ میلیون تومانی با خرید دنا امروز ۵ دی ماه

سود 269 میلیون تومانی با خرید دنا امروز 5 دی ماه با یک گزارش خبری جدید از سایت 22 شرقی، امروز سه شنبه به بررسی قیمت دنا در بازار به تاریخ 5 دی ماه خواهیم پرداخت. خودروی دنا در سال ۱۳۹۳ وارد بازار ایران شد. این خودرو به ظاهری جدید عرضه شد که از یک پلتفرم کاملاً قدیمی، که با پژو ۴۰۵ مشترک بود، توسعه یافته بود. با تغییرات اساساً در ظاهر، دنا با قیمتی گران‌تر از مدل سمند، وارد بازار خودروهای ایران‌خودرو شد.

سود ۲۶۹ میلیون تومانی با خرید دنا امروز ۵ دی ماه

با یک گزارش خبری جدید از سایت ۲۲ شرقی، امروز سه شنبه به بررسی قیمت دنا در بازار به تاریخ ۵ دی ماه خواهیم پرداخت. خودروی دنا در سال ۱۳۹۳ وارد بازار ایران شد. این خودرو به ظاهری جدید عرضه شد که از یک پلتفرم کاملاً قدیمی، که با پژو ۴۰۵ مشترک بود، توسعه یافته بود. با تغییرات اساساً در ظاهر، دنا با قیمتی گران‌تر از مدل سمند، وارد بازار خودروهای ایران‌خودرو شد.

دنا به عنوان یک فیس‌لیفت موفق بر پایه سمند شناخته می‌شود؛ در واقع، این فیس‌لیفت موفق است زیرا علی‌رغم استفاده از یک پلتفرم و خطوط کلی مشترک با سمند، ظاهری کاملاً جدید و جذاب به نمایش گذاشته است. طراحی جسورانه‌تر، مدرن‌تر و زیباتری در مقایسه با گذشته دارد. در این نسخه، برخلاف مدل پلاس، مشاهده می‌شود که درب‌ها و خطوط کناری به طور مشابهی به سمند مرتبط هستند، اما جلوپنجره‌های اسپرت، چراغ‌های جذاب، بازطراحی کاپوت و صندوق و آینه‌ها به نحو قابل توجهی به پیشرفت ظاهری خودرو کمک کرده‌اند که با سلیقه اکثر ایرانی‌ها سازگار است. اما، ناهماهنگی در اجراء بعضی از جنبه‌ها قابل مشاهده است. دماغه دنا با الهام از خودروهای فورد و میتسوبیشی طراحی شده است، اما در بخش انتهایی نمایی از مرسدس بنز C کلاس نیز دیده می‌شود. این ترکیب متفاوت از سبک‌های طراحی، در برخی موارد می‌تواند از هارمونی کلی خودرو کاسته به نظر برسد. علاوه بر این، حضور خودروهای زیبا و مدرن چینی در کنار نسخه به‌روزشده دنا یا همان مدل پلاس، باعث می‌شود که ظاهر نسخه ساده تر قدیمی و کمی بازمانده به نظر آید. با این حال، دنا هنوز هم به عنوان یک خودروی جذاب و زیبا قابل توجه است و در مقایسه با رقبای هم‌قیمت مانند تندر ۹۰، جذابیت بیشتری دارد.

مطالعه بیشتر  زمان قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو مرحله هفتم

با توجه به آخرین قیمت‌های اعلامی برای خودروهای تولید شده توسط ایران‌خودرو در بازار آزاد، به طور دقیق می‌توان قیمت‌های مدل‌های مختلف خودروی دنا را بررسی کرد:

دنا صفر مدل ۵ دنده توربو با سانروف: حدود ۶۹۲ میلیون تومان

دنا معمولی صفر مدل ۱۴۰۱: تقریباً ۵۹۲ میلیون تومان

دنا اتوماتیک صفر مدل ۱۴۰۲: حدود ۸۱۵ میلیون تومان

دنا پلاس صفر مدل ۶ دنده توربو سال ۱۴۰۲: حدود ۷۵۲ میلیون تومان

دنا ساده صفر سال ۱۴۰۱: حدود ۶۵۲ میلیون تومان

سود ۲۶۹ میلیون تومانی با خرید دنا امروز ۵ دی ماه با یک گزارش خبری جدید از سایت ۲۲ شرقی

با توجه به قیمت‌های تصویب شده برای محصولات تولیدی توسط ایران‌خودرو، می‌توان مشخص کرد که قیمت کارخانه برای خودروی دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو در حدود ۶۶۹ میلیون تومان تعیین شده است. همچنین قیمت دنا پلاس در کارخانه برای مدل اتوماتیک توربو نیز در حدود ۵۴۴ میلیون تومان است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

بی ام و سری ۴ گرن کوپه ۲۰۲۲ (BMW M440i xDrive Gran Coupe) + تریم های مختلف

mortazavi

عرضه ریرا با ۲ نوع موتور متفاوت به بازار

سجاد ناجی

ریزش قیمت خودروها در بازار امروز ۲۲ تیر

mortazavi

نظر دهید.