مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

خرید خودرو با کارت ملی اجاره ای ۱۰۰ میلیونی

کارت ملی را 100 میلیون اجاره دهید و خودرو بخرید! در حال حاضر قیمت خودروها در بازار ایران چقدر است؟ قیمت خودرو کارخانه ای با قیمت خودروی بازار فاصله بسیار قابل توجهی دارد، در این میان عرضه خودرو در بورس قیمت سومی را برای خودروهای ایرانی ایجاد کرده است. اما داستان اجاره کارت ملی 100 میلیون و خرید خودرو چیست؟ ادامه خبر خودرو را در بخوانید...

خرید خودرو با کارت ملی اجاره ای ۱۰۰ میلیونی

در حال حاضر قیمت خودروها در بازار ایران چقدر است؟ قیمت خودرو کارخانه ای با قیمت خودروی بازار فاصله بسیار قابل توجهی دارد، در این میان عرضه خودرو در بورس قیمت سومی را برای خودروهای ایرانی ایجاد کرده است. اما داستان اجاره کارت ملی ۱۰۰ میلیونی و خرید خودرو چیست؟ ادامه خبر خودرو را در بخوانید…
خبرآنلاین نوشت: امیرحسن کاکایی با بیان اینکه متاسفانه کل اقتصاد ایران در وضعیت بحرانی به سر می برد و مسئولان با تصمیمات و صحبت های خود روز به روز بر سطح بحران اضافه می کنند، گفت: بازار خودرو قرار است خوب باشد اما تصمیمات عجیب و غریب مانع راه تحقق این وعده هستند.
وی در توضیح این مطلب افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ۵۰ درصد خودروهای تولید شده در ماه جاری و ماه آینده به طرح حمایت از مادران خواهد رفت. از سوی دیگر، ۲۰ درصد تولید در نهایت جایگزین خودروهای فرسوده خواهد شد. آیا چنین انتخابی برای ایجاد مشکل در بازار خودرو کافی نیست؟
کاکایی خاطرنشان کرد: کارت ملی مادران به دلیل تصمیماتی که گرفته شده متأسفانه وابسته به خرید و فروش صد میلیون تومانی خودرو است. این رانت هنگفت باید مورد توجه تصمیم گیرندگان قرار گیرد.
خبر جدید: عرضه ۱۰ هزار دنا پلاس در بورس کالا
ایشان با تاکید بر اینکه حمایت از فرزند آوری باید از بودجه دولت باشد، گفت: در حال حاضر این حمایت از جیب ذی نفعان است و این یک مشکل بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۹ میلیون نفر در آخرین قرعه کشی شرکت کردند، گفت: در نهایت شما یک قرعه کشی رایگان دارید که باید وارد شوید و ببینید آیا شانس برنده شدن دارید یا خیر.
وی در توضیح این مطلب ادامه می دهد: طبق آمار ۱۴۰۰ نفر از این افراد می توانند خودرو بگیرند اما ۹ میلیون نفر برای شرکت در این قرعه کشی در صف ایستاده اند و این موضوعی است که سیاست گذاران باید به آن فکر کنند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش 10 هزار خودروی کارکرده گارانتی دار ایران خودرو

مطالب مرتبط

چه کسانی در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کنند؟ (از ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه)

mortazavi

صف طویل ثبت‌نام خودرو با کارت ملی اجاره‌ای!؟

سجاد ناجی

وانت آریسان در طرح فروش فوری با تحویل ۲۰ روزه

mortazavi

نظر دهید.