مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خرید حواله خودرو جانبازان توسط سایپا

خرید حواله خودرو جانبازان توسط سایپا در یک نامه به معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، گروه خودروسازی سایپا گزارش و نتایج جلسات خود را با جانبازان مشمول طرح خرید خودروهای وارداتی (جانبازان با درصدهای ۵۰ تا ۷۰ درصد) اعلام کرده است. طبق این گزارش، گروه صنعتی سایپا اظهار داشته که با تأکید معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، آنها حواله‌های خودروی جانبازان را خریداری خواهد کرد.

خرید حواله خودرو جانبازان توسط سایپا

در یک نامه به معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، گروه خودروسازی سایپا گزارش و نتایج جلسات خود را با جانبازان مشمول طرح خرید خودروهای وارداتی (جانبازان با درصدهای ۵۰ تا ۷۰ درصد) اعلام کرده است. طبق این گزارش، گروه صنعتی سایپا اظهار داشته که با تأکید معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، آنها حواله‌های خودروی جانبازان را خریداری خواهد کرد.

در این نامه، محمدعلی تیموری، مدیرعامل سایپا، گزارشی از جلسات این شرکت خودروسازی با جانبازانی که مشمول طرح خرید و واردات خودروها هستند، ارائه داده است.

با احترام به اطلاع رسانی از پیروی از دو جلسه اخیری که با حضور جانبازان محترم در گروه سایپا برگزار شد، و پس از انجام مذاکرات و بررسی پیشنهادات این عزیزان و امکان‌سنجی مطلوب، این شرکت با هدف کمک به تحقق این اقدام نیکوکارانه، امکان همکاری با گروه سایپا را در دو مدل پیشنهادی به اطلاع می‌رساند:

۱- انجام فرآیند خرید و واردات خودرو برای جانبازان محترم به شرح زیر:
– ۵۰ درصد از هزینه‌های مرتبط با خرید، حمل، و ترخیص خودرو به میزان پیش از ترخیص توسط جانبازان پرداخت شود.
– مابقی مبلغ پس از ترخیص خودرو و با محاسبه هزینه‌های کارگزاری، به این شرکت پرداخت گردد. اجرای برنامه همکاری مستقیم با گروه سایپا در جلسات بعدی با هدف بررسی و اعمال تغییرات لازم در روند اجرای طرح مذکور می باشد.

با توجه به پیشنهادات ارائه شده، ما آمادگی داریم که حواله‌های خودروی جانبازان محترم را خریداری نموده و مجوز پیش‌فروش آنها را از معاونت صادر کنیم. سپس پس از کشف و توافق بر قیمت حواله، مبلغ پیش‌پرداخت از خریداران نهایی دریافت شده و ۵۰ درصد از قیمت حواله به جانبازان گرانقدر پرداخت گردد. مابقی نیز پس از واردات خودرو و تکمیل وجه مشتریان به این عزیزان پرداخت گردد.

مطالعه بیشتر  قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو فردا 12 آذر ساعت 10 صبح

با اعتقاد به اینکه این همکاری می‌تواند به رفاه و بهبود شرایط جانبازان عزیز کمک کند، منتظر پاسخ و دیدگاه سازنده شما هستیم.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مزدا ۲ هیبریدی ۲۰۲۲ یا تویوتا یاریس… خلق یک ایده یا کپی برداری!!!!

mortazavi

نحوه کارکرد انواع کمپرسورها و اهمیت وجود آنها در کامیون ها

محمد حسین علی محمدی

احیا و بهبود کیفیت نسل قدیم آریسان

سجاد ناجی

نظر دهید.