مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مژده به خریداران پژو پارس ، شروع پیش فروش این محصول ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲

مژده به خریداران پژو پارس ، شروع پیش فروش این محصول ویژه بهمن ماه 1402 اعلام فراخوان برای 54امین مرحله اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو توسط گروه ایران خودرو معرفی شد.  ایران‌خودرو اعلام کرده است که فراخوان مرحله پنجاه و چهارم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو را ارائه کرده است. این فراخوان به‌صورت طرح فروش فوق‌العاده برای آن دسته از مشتریان عادی ارائه می‌شود که قبلاً برای خرید خودروی پارس در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به‌عنوان اولویت زمستان انتخاب شده است. به‌این‌ترتیب، افرادی که نام آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درج شده و یا پیامکی از جانب این شرکت دریافت کرده‌اند، می‌توانند در طرح فروش فوق‌العاده پارس شرکت نمایند.

مژده به خریداران پژو پارس ، شروع پیش فروش این محصول ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲

اعلام فراخوان برای ۵۴امین مرحله اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو توسط گروه ایران خودرو معرفی شد. مژده به خریداران پژو پارس ، شروع پیش فروش این محصول ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است.

ایران‌خودرو اعلام کرده است که فراخوان مرحله پنجاه و چهارم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو را ارائه کرده است. این فراخوان به‌صورت طرح فروش فوق‌العاده برای آن دسته از مشتریان عادی ارائه می‌شود که قبلاً برای خرید خودروی پارس در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به‌عنوان اولویت زمستان انتخاب شده است. به‌این‌ترتیب، افرادی که نام آن‌ها در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درج شده و یا پیامکی از جانب این شرکت دریافت کرده‌اند، می‌توانند در طرح فروش فوق‌العاده پارس شرکت نمایند.

خودرو پارس با موتور XU۷‌ پلاس در دو تیپ معمولی و ELX عرضه می‌شود. قیمت تیپ معمولی تقریباً ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان و قیمت تیپ ELX نزدیک به ۳۳۳ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان است. به افرادی که در این طرح ثبت‌نام می‌کنند، پس از ۹۰ روز کاری خودروها تحویل داده خواهند شد.

فراخوان خرید پارس ویژه متقاضیان عادی با اولویت زمستان از روز سه‌شنبه مورخ ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز شنبه مورخ ۲۸ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت. افراد مشمول می‌توانند از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای خرید پارس XU۷P در تیپ‌های معمولی یا ELX اقدام نمایند. این طرح بدون سود مشارکت و انصراف می‌باشد.

شرایط فروش برای پژو پارس ویژه متقاضیان با اولویت زمستان در بهمن ماه ۱۴۰۲

نام خودرو کد کلاس برنامه فروش قیمت مصوب رنگ موعد تحویل
پارس معمولی با موتور XU7P ۳۵۱۰۶ ۱۰۷۷۹۴ ۲۹۴.۱۳۳.۲۰۰ تومان سفید ۹۰ روز
پارس ELX با موتور XU7P ۳۵۱۰۷ ۱۰۷۷۹۵ ۳۳۳.۸۹۷.۸۰۰ تومان سفید ۹۰ روز
مطالعه بیشتر  قاچاق 2 میلیارد دلاری قطعات خودرو
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

به روزرسانی قیمت خودروهای داخلی ۱۹ شهریور

mortazavi

بورس خودرو هم وارد بازی سیاه افراد شده است!

mortazavi

شروع فروش اینترنتی ایران خودرو و سایر خودروسازان در سامانه یکپارچه

mortazavi

نظر دهید.