مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

خداحافظی با خودروی پرطرفدار ۲۰۶

خداحافظی با خودروی پرطرفدار 206 بر اساس سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصول و تهیه محصولات جدید و بهبود یافته، پژو 206 از تولید خارج می شود. بر اساس استراتژی گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت محصول که از بهمن ماه سال گذشته تدوین و اجرا شده است و بر اساس دستورات هشت ماده ای رئیس جمهور، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آنها با خودروهای جدید و به روز در دستور کار این خودروساز است تا افزایش رضایت مشتریان حاصل شود.
خداحافظی با خودروی پرطرفدار ۲۰۶

بر اساس سیاست گروه صنعتی ایران خودرو مبنی بر توسعه محصول و تهیه محصولات جدید و بهبود یافته، پژو ۲۰۶ از تولید خارج می شود. بر اساس استراتژی گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت محصول که از بهمن ماه سال گذشته تدوین و اجرا شده است و بر اساس دستورات هشت ماده ای رئیس جمهور، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آنها با خودروهای جدید و به روز در دستور کار این خودروساز است تا افزایش رضایت مشتریان حاصل شود.

بر این اساس امسال دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از خط مونتاژ خارج شده اند و این بار پژو ۲۰۶ به پایان عمر خود نزدیک شده است. ضمناً این محصول که یکی از پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو است، پس از عمل به تعهدات خود در قبال مشتریان، در اسفند ماه سال جاری متوقف خواهد شد.
خیری دیگر از ایران خودرو: این گروه خودروسازی قصد دارد که نوسازی تعداد زیادی از تاکسی های کارکرده را بر عهده بگیرد و به گفته این خودروساز این طرح قرار است به صورت مرحله به مرحله انجام شود… جزئیات بیشتر در لینک مربوطه قرار گرفته است….
طبق برنامه ریزی های انجام شده، ۲۰۶ با دو خودرو پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU3 و محصول پروژه TF21 جایگزین می شود که از سال آینده وارد تولید سری می شود.
لازم به ذکر است در راستای اجرای طرح تحول کیفیت محصول، گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری دو محصول جدید در حوزه سواری معرفی کرد که از سال آینده به تولید انبوه می رسد و همچنین در تلاش است تا محصولات فعلی خود را بهبود دهد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  جلوگیری از نقل و انتقال خودروهای لوکس به دلیل عدم پرداخت مالیات

مطالب مرتبط

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ۴ شهریور

mortazavi

ورود خودروی اطلس جدید به نمایندگی ها

mortazavi

قیمت امروز از خودروهای بازار داخلی دوشنبه ۱۱ دیماه

mortazavi

نظر دهید.