مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

زاکانی شهردار تهران گفت: تا وقتی ایران خودرو داریم، واردات بی معناست!

زاکانی شهردار تهران گفت: تا وقتی ایران خودرو داریم، واردات بی معناست! وقتی شرکت بزرگی مانند ایران خودرو در شرایطی با نیروهای متخصص، متعهد و پرانرژی، محصولات

خبر مهم خودرو | زاکانی شهردار تهران گفت: تا وقتی ایران خودرو داریم، واردات بی معناست!

شهردار تهران گفت: وقتی شرکت بزرگی مانند ایران خودرو در شرایطی با نیروهای متخصص، متعهد و پرانرژی، محصولاتی با کیفیت بالا برای اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران تولید می کند، دیگر نیازی برای خرید از کشورها و شرکت های خارجی نیست.
 علیرضا زاکانی در بازدید از تاسیسات تولید خودرو ایران به درخواست شهرداری تهران برای مشارکت این شرکت در نوسازی ناوگان حمل و نقل انبوه اشاره کرد و گفت: مهمترین چالش امروز ناوگان است. تاکنون در تهران و شهرهای اصلی کشور با آن چالش های بسیار زیادی داشته ایم….
وی ادامه داد: تهران به ۵۰ هزار تاکسی، ۲۵ هزار کامیون و ۶ هزار اتوبوس در حمل و نقل عمومی نیاز دارد، در حالی که در شرایط کنونی ۷۰ درصد کامیون ها، ۶۰ درصد تاکسی ها و حدود ۹۰ درصد اتوبوس های موجود از رده خارج هستند و باید در اسرع وقت جایگزین شود.
بازدید شهردار تهران ایران خودرو و گزارش فعالیت های این شرکت در یک سال گذشته دور از تصور بود و گفت: باید به مدیرعامل این شرکت تبریک گفت و با سربلندی، اعتماد و اطمینان به صنعت ملی ایمان داشت. مطمئن باشید و به محصولات افتخار کنید. از ایران خودرو به نفع و رفاه مردم استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه ایران آینده خوبی دارد، به صراحت بیان کرد. با تکیه بر توانمندی های داخلی و تلاش کارکنان ایران خودرو، مرکز حمل و نقل عمومی را در تهران افتتاح می کنیم تا مردم از آسایش و رفاه لازم برخوردار شوند.
خبر مهم خودرو: وزیر امور اقتصادی نیز در مورد وضعیت خرید و فروش خودروهای ایرانی این چنین بیان کرد که لازم است با تاکید بیشتر عرضه خودرو در بورس کالا انجام شود…
زاکانی ادامه داد: مسیر توسعه و پیشرفت در ایران خودرو تنظیم و متمرکز است و در جهت خوداتکایی و استقلال اقتصادی گام برمی دارد که آثار و برکات خاصی برای ما خواهد داشت.
شهردار تهران با اشاره به تفاهم نامه همکاری با ایران خودرو گفت: امیدواریم در آینده نزدیک تشکیل کارگروه مشترک برای درک همکاری در نوسازی حمل و نقل عمومی نتایج مطلوب را به همراه داشته باشد. به همت ایران خودرو مشکلات حمل و نقل تهران حل می شود.
وی با اشاره به آمادگی شهرداری تهران برای راه اندازی شرکت حمل و نقل ایران خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: ایران خودرو در ارائه خدمات به مردم پیشرو است و در کنار ارائه ناوگان، می تواند با استقرار حمل و نقل به صورت مستقیم خدمات رسانی کند. خدمات خود را به مردم معرفی می کند و شهرداری از این طرح استقبال می کند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  سازمان حمایت بر فرآیند قرعه‌کشی خودروها نظارت می‌کند

مطالب مرتبط

امکانات و مشخصات اینرودز ون جدید بهمن موتور

سجاد ناجی

بررسی وضعیت کیفی خدمات شرکت های خودرویی

سجاد ناجی

پیش فروش جدید سایپا برای اطلس و سهند ویژه دهه کرامت

mortazavi

نظر دهید.