مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خبر قیمت خودروهای وارداتی با ۲۲ شرقی در ۲۷ آبان ماه

خبر قیمت خودروهای وارداتی با 22 شرقی در 27 آبان ماه بر اساس تحلیل بازار، در هفته‌ی آخر آبان ماه، برخی از خودروهای وارداتی داشتند که رشد قیمت آن‌ها حداقل ۱۰۰ میلیون تومان و تا حداکثر یک میلیارد تومان را نشان می‌داد.

خبر قیمت خودروهای وارداتی با ۲۲ شرقی در ۲۷ آبان ماه

بر اساس تحلیل بازار خودرو و قیمت ها ، در هفته‌ی آخر آبان ماه، برخی از خودروهای وارداتی داشتند که رشد قیمت آن‌ها حداقل ۱۰۰ میلیون تومان و تا حداکثر یک میلیارد تومان را نشان می‌داد.

تحلیل بازار نشان می‌دهد که قیمت خودروهای وارداتی به طور مداوم در حال افزایش است. به عنوان مثال، خودروی “میتسوبیشی اوتلندر” در هفته گذشته با افزایش یک میلیارد تومانی روبرو شد و این رشد قیمت در دو هفته گذشته به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. بر اساس تحلیل بازار، برخی از خودروهای وارداتی در آخرین هفته آبان ماه، رشد حداقل ۱۰۰ میلیون تومانی و حداکثر یک میلیارد تومانی در قیمت خود را نشان داده‌اند.

فعالان بازار خودرو به این باور هستند که اطلاعات منتشر شده درباره خودروهای وارداتی، تأثیر بسزایی بر تصمیم‌گیری خریداران این خودروها در بازار داشته است. این اخبار به نوعی باعث ایجاد تقاضا و جذب مشتریان احتمالی این خودروها شده است. اما دلیل ورود خریداران به بازار خودروهای وارداتی چیست؟ فعالان در حوزه خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که زیرا جایگزینی برای خودروهایی که ارزیابی شده وارد نشده است، به عبارت دیگر جایگزینی با کیفیت مشابه وجود ندارد، بنابراین هر تقاضایی ممکن است به افزایش قیمت در بازار منجر شود. از طرفی، از آنجایی که بازار خودروهای وارداتی از دوره ای از ناتوانی عبور کرده است، این وضعیت نیز به افزایش قیمت این خودروها را همراه داشته است.

از طرف دیگر، تعداد زیادی از خریداران خودروهای وارداتی تصور می‌کردند که بازار خودروهای وارداتی در حال کاهش قیمت است. در هفته‌ای گذشته، قیمت نهایی برخی از خودروهای وارداتی مشخص شد. به عنوان مثال، دو خودروی جتا که به عنوان زیرمجموعه‌ای از برند فولکس‌واگن شناخته می‌شوند، با قیمت‌های متفاوتی بین ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شدند. اما قیمت مصوب واردات این خودروها نتوانست توجه بازار را به خود جلب کند و در این شرایط، مشاهده شد که قیمت این خودروها در بازار افزایش یافته است.

مطالعه بیشتر  مدیران خودرو فروش اقساطی با بازپرداخت 5 ساله

قیمت انواع خودروهای وارداتی در بازار امروز ۲۷ آبان ماه

در هفته‌ی گذشته، بازار خودروهای وارداتی قیمت‌های مختلفی را برای خودروی مدل ۲۰۱۹ «آزرا» با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر تعیین کرد. قیمت‌های این خودرو در بازار حدوداً از ۴ میلیارد تا ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان متغیر بودند، که این تغییرات نسبت به هفته گذشته ثبت شده است. دامنه نوسانات قیمتی خودروها به اقدامات قیمت‌گذاری فروشندگان وابسته است. نظارت ناکافی بر قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی باعث شده تا خودروهای محبوب تر در بازار با قیمت‌های مختلفی توسط صاحبانشان عرضه شوند.

در این هفته، خودروی «رنوتالیمسان» مدل ۲۰۱۸ با کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر، با قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه شد. این خودرو در محدوده قیمتی بین ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قرار گرفت، که نسبت به دوره زمانی قبل، افزایشی حدوداً ۳۰۰ میلیون تومانی را نشان داده است.

در هفته گذشته، خودروی «النترا» مدل ۲۰۱۸ با کارکرد بین ۳۰ هزار تا دامنه نوسانی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بازار معامله شد. این محصول با نوسانات قیمتی مذکور حدوداً افزایش ۳۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرد.

در هفته گذشته، خودروی «میتسوبیشی اوتلندر» با کارکرد ۱۰ هزار کیلومتر با قیمت میانی بین ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تا ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد. این خودرو در دوره مورد بررسی، رکورد افزایش قیمت را شکست و دامنه نوسان قیمت آن به یک میلیارد تومان رسید.

مطالعه بیشتر  افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات امروز 27 شهریور

تحلیل‌ها نشان می‌دهد که خودروی «توسان IX ۳۵» مدل ۲۰۱۸ بدون کارکرد، در هفته گذشته با قیمت ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده و تجربه افزایش قیمت حدود ۷۰۰ میلیون تومانی را داشته است. از سوی دیگر، خودروی «هیوندا سانتافه» نیز در همین هفته با قیمت ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله شده و با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی ثبت قیمت شده است.

خبر قیمت خودروهای وارداتی با 22 شرقی در 27 آبان ماه  بر اساس تحلیل بازار، در هفته‌ی آخر آبان ماه، برخی از خودروهای وارداتی داشتند که رشد قیمت آن‌ها حداقل ۱۰۰ میلیون تومان و تا حداکثر یک میلیارد تومان را نشان می‌داد.
خبر قیمت خودروهای وارداتی با ۲۲ شرقی در ۲۷ آبان ماه بر اساس تحلیل بازار، در هفته‌ی آخر آبان

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

میزبانی بورس کالا برای ۵۰ دستگاه کاپرا ۲ سفید رنگ تحویل در همین اسفندماه پیش رو!

mortazavi

شرایط ویژه فروش ایران خودرو (خاص دهه فجر بهمن ماه ۱۴۰۱)

mortazavi

افزایش قیمت کامیون های سنگین در هفته اخیر

mortazavi

نظر دهید.