مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

خبر خودرو جدید امروز | قیمت لاماری در بورس کالا ۹ آذرماه ۱۴۰۱

خبر خودرو جدید امروز | قیمت لاماری در بورس کالا 9 آذرماه 1401در تازه ترین قیمت خودروهای ایرانی گزارش به دست آمده حاکی از آن است که لاماری ایما بورس کالا
خبر خودرو جدید امروز | قیمت لاماری در بورس کالا ۹ آذرماه ۱۴۰۱
در تازه ترین قیمت خودروهای ایرانی گزارش خبر خودرو جدید امروز به دست آمده حاکی از آن است که لاماری ایما بورس کالا با قیمت های جدید و در سه رنگ مشخص شده به فروش می شود که در ادامه این خبر ماشینی امروز به جزئیات بیشتر آن خواهیم پرداخت….

قیمت لاماری مشکی بورس کالا

قیمت لاماری ایما مشکی که تعداد آن ۶۸ دستگاه لاماری ایما مشکی رنگ هستند، با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

برای این مدل تقاضا نزدیک به ۵۰۶ دستگاه بود که با توجه به این مقدار و رقابت ۳۷٫۸۷ درصدی و به احتساب میانگین هر عدد دستگاه ۱٫۳۵۲ میلیارد تومان فروخته شده که در مجموع قیمت تمام شده محصول ۱٫۵۳۰ میلیارد تومان است. این خودرو در ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ تحویل داده خواهد شد و ضمن اینکه کمترین قیمت پایه تنظیم شده ۱٫۳۵۲ میلیارد تومان است.

بخشنامه مالیات جدید برای خودروهای گران قیمت و لوکس را که در آذرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است را حتما بخوانید…

قیمت لاماری خاکستری

تعداد ۳۸ دستگاه خودروی لاماری ایما خاکستری با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان به فروش خواهد رسید و تقاضای درخواستی برای این رنگ از این مدل، ۱۸۸ دستگاه بود که با رقابت ۳۱٫۶ درصدی و با قیمت محاسبه شده میانگینی ۱٫۲۹۱ میلیارد تومان خواهد بود. تحویل این مدل نیز در ۱۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

خبر مرتبط و پیشنهادی: بورس کالا که این روزها میزبانی بسیاری از خودروها را به عهده گرفته است، دوباره برای فیدلیتی و دیگنیتی فضایی را در تابلوی قیمتی خود اختصاص داده و این دو مدل را به فروش می رساند…. برای جزئیات بیشتر بر روی لینک مرتبط کلیک کنید.

مطالعه بیشتر  ایران خودرو نسخه برقی هایما 7x را در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.

لاماری سفید در بورس کالا و قیمت آن

۶۸ دستگاه لاماری ایما سفید با قیمت تعیین شده از پایه ۹۸۱ میلیون تومان بر روی تابلوی بورس کالا نمایش داده خواهد شد و تعداد ۶۸ دستگاه لاماری ایما سفید با قیمت ریالی ۱۳٫۲۰۲٫۴۲۶٫۴۷۰ ریال تنظیم شده است که قیمت نهایی آن ۱٫۴۹۰ میلیارد تومان خواهد بود. خریداران همانند رنگ های دیگر این مدل می توانند خودرو را در ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در اختیار داشته باشند.

گذری کوتاه از مشخصات فنی لاماری ایما در ایران

  • نوع موتور: ۴ سیلندر توربوشارژ (۴A95TD)
  • میزان حجم موتور: ۱٫۵ لیتر
  • نوع گیربکس: ۷ سرعته اتومات دوکلاچه از نوع تر
  • نوع محور محرک: دیفرانسیل جلو
  • قدرت اسب بخار: ۱۹۵ اسب بخار
  • گشتاور: ۲۸۵ نیوتن متر
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

۸ محصول در سبد فروش ایران خودرو + زمان قرعه کشی

سجاد ناجی

شماره گذاری خودرو‌های صفر در کارخانه انجام می گیرد

سجاد ناجی

عرضه خودروهای دیگنیتی پرایم ، فیدلیتی پرایم در بورس کالا شروع شد

سجاد ناجی

نظر دهید.