مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

عرضه خودرو در بورس به نفع خریدار یا تولید کننده!!!

عرضه خودرو در بورس به نفع خریدار یا تولید کننده!!!به گزارش خبر خودرو ایرانی از سایت 22 شرقی، وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا همچنان مبهم است و هنوز

عرضه خودرو در بورس به نفع خریدار یا تولید کننده!!!

به گزارش خبر خودرو ایرانی از سایت ۲۲ شرقی، وضعیت عرضه خودرو در بورس کالا همچنان مبهم است و هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است. در حال حاضر به دلیل عرضه بالای خودرو در بورس در هفته های اخیر شاهد کاهش قیمت برخی از مدل ها بوده ایم.
با این حال، با توجه به تعدد مراجع تصمیم‌گیری در خصوص عرضه خودرو در مبادلات بورسی ایران، به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری در این زمینه با چالش‌هایی همراه باشد، اما به احتمال زیاد در صورت عرضه در تالار نقره ای، ذینفع اصلی خودروسازان خواهند بود.
آیا قرعه کشی خودرو کمکی به کاهش قیمت خودروها می کند یا خیر؟
زیرا پس از مدتی غول‌های خودرویی چون این دو (اشاره به سایپا و ایران خودرو) می‌توانند از ضرر و زیان دوری کنند و سود ببرند، زیرا سود این فروش‌ها در صورت‌های مالی ایران خودرو و سایپا به خوبی منعکس می‌شود و درآمد آن‌ها نیز با افزایش قیمت مواجه می‌شود. در حال حاضر با توجه به عرضه زیاد خودرو در بورس در هفته های اخیر شاهد افت قیمت برخی از مدل هایی هستیم که بیشتر عرضه شده اند.
از سوی دیگر در صورت ادامه این طرح، خریدار می تواند خودرو را با قیمتی کمتر از قیمت بازار آزاد خریداری کند. باید دید در نهایت چه بلایی سر بازار خودرو خواهد آمد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  نرخ ها در بازار خودرو امروز در چه وضعیتی بود؟ (30 خردادماه)

مطالب مرتبط

قیمت انواع کامیونت امروز ۴ تیرماه ۱۴۰۲

mortazavi

خبر خوب یا بد قرن جدید ، حذف قرعه کشی طرح های فروش

سجاد ناجی

قطعه‌سازان دوباره فراموش نشوند

سجاد ناجی

1 نظر

زهیر ژانویه 17, 2023 at 11:14 ق.ظ

از این سیرک اقتصادی (بورس)، آبی برا مردم گرم نمیشه!
سود خالص و چند برابری برا دولت و خودروساز دولتی هست فقط!

پاسخ

نظر دهید.