مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

خبر تازه خودرو نوروز ۱۴۰۳ را با خودروی صفر خود سفر کنید!!!!

خبر تازه خودرو نوروز 1403 را با خودروی صفر خود سفر کنید!!!! جدیدترین طرح ویژه برای خرید پژو پارس از ایران خودرو اعلام شده است که می توانید با ثبت نام در این طرح، تا سال 1403 صاحب خودروی خود شوید....

خبر تازه خودرو نوروز ۱۴۰۳ را با خودروی صفر خود سفر کنید!!!! جدیدترین طرح ویژه برای خرید پژو پارس از ایران خودرو اعلام شده است که می توانید با ثبت نام در این طرح، تا سال ۱۴۰۳ صاحب خودروی خود شوید….

فروش ویژه پژو پارس در آبان ماه ۱۴۰۲ با قیمت قطعی و تحویل فوری از ایران خودرو

در حالی که ایران‌خودرو اعلام کرده است که تولید مدل پژو پارس توقف خواهد شد، اما همچنان شرایط فروش این خودرو را اعلام می‌کند. برای ماه آبان ۱۴۰۲، دو مدل از خانواده پژو پارس به بازار عرضه شده است که شامل پژو پارس معمولی و پژو پارس ELX می‌شوند.

همانطور که انتظار می‌رفت، شرایط فروش برای خریداران خودرو به صورت یکپارچه از طریق سامانه‌ای مشخص شده است. افرادی که تمایل به خرید مدل پژو پارس دارند و تحویل خودرو را در پاییز ۱۴۰۲ می‌خواهند، از اولویت دریافت این شرایط فروش برخوردارند. شرایط فروش ایران‌خودرو در آبان‌ماه ۱۴۰۲ به صورت قطعی و با موعد تحویل فوری ارائه شده است.

فروش خودروهای ایران‌خودرو در آبان‌ماه ۱۴۰۲ از روز سه‌شنبه، ۲۳ این ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه، نهم آذرماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. قیمت مدل پژو پارس XU7P معمولی در این شرایط فروش به مبلغ ۲۹۴ میلیون تومان اعلام شده است، در حالی که پژو پارس ELX با قیمت تقریبی ۳۳۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این دو خودرو تنها با رنگ سفید قابل تهیه هستند.

شرایط فروش پژو پارس برای آبان‌ماه ۱۴۰۲ (براساس مدل، رنگ و موعد تحویل)

  • پژو پارس XU۷P     ۲۹۴,۱۳۳,۰۰۰     سفید     ۹۰ روزه
  • پژو پارس XU۷P ELX     ۳۳۰,۸۹۷,۰۰۰     سفید     ۹۰ روزه

در شرایط فروش مدل‌های پژو پارس، محاسبه سود مشارکت و سود انصراف در نظر گرفته نشده است. با توجه به موعد تحویل خودروها که ۹۰ روز کاری است، خریداران می‌توانند در پایان سال جاری خودروهای خود را دریافت نمایند.

مطالعه بیشتر  خبر خودرو امروز | شوک جدید به بازار گرانی خودرو در راه است!
خبر تازه خودرو نوروز ۱۴۰۳ را با خودروی صفر خود سفر کنید!!!! جدیدترین طرح ویژه برای خرید پژو پارس از ایران خودرو اعلام شده است

از سال ۱۴۰۱، ایران‌خودرو با آغاز تولید مدل پژو پارس مجهز به موتور XU۷P، فعالیت خود را آغاز کرده است. این نسخه از موتور ۱.۸ لیتری XU۷، جزء نسل بهینه‌شده خانواده موتورهای پژو بوده و به مدت سال‌ها در خودروهای پژو پارس، پژو ۴۰۵ و سمند به کار رفته است. جایگزینی موتور XU۷P به جای موتور XU۷ معمولی، تاکنون توانسته است نسبتاً مورد رضایت مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

کاهش مصرف سوخت، کاهش صدای موتور، حل مشکل سوختن واشر سرسیلندر، و افزایش حرارت بیش‌ازحد موتور، از جمله مزایای بارز موتور XU۷P محسوب می‌شوند. به علاوه، جایگزینی این نوع پیشرانه با موتور قبلی، باعث بهبود شتاب و کشش خودرو نیز گردیده است. پس از توقف تولید پژو پارس، این نوع موتور قرار است در مدل سورن پلاس به کار گرفته شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت خودروها در ۸ سال اخیر چقدر نوسان کرده است ؟!

نویسنده ارشد

موج گرانی بازار خودرو به بازار لاستیک رسیده است

سجاد ناجی

موج گرانی خودرو در بازار

سجاد ناجی

نظر دهید.