مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

در خبر امروز خودرو ریزش قیمت این مدل ها را بررسی کرده ایم!

در خبر امروز خودرو ریزش قیمت این مدل ها را بررسی کرده ایم! براساس آمار منتشر شده در 24 ساعت گذشته، نشان از ریزش قیمت خودروها در بازار است که در ادامه با خبرگزاری 22 شرقی بررسی خواهیم کرد. بعد از چندین روز افزایش قیمت خودروها در بازار، سرانجام سیر نزولی برخی خودروها مشاهده شد. 

در خبر امروز خودرو ریزش قیمت این مدل ها را بررسی کرده ایم!

براساس آمار منتشر شده در ۲۴ ساعت گذشته، نشان از ریزش قیمت خودروها در بازار است که در ادامه با خبرگزاری ۲۲ شرقی بررسی خواهیم کرد. بعد از چندین روز افزایش قیمت خودروها در بازار، سرانجام سیر نزولی برخی خودروها مشاهده شد.

طبق این سیر نزولی قیمت خودروها، قیمت پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ کاهش ۳ میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت ۲۷۳ میلیون رسید.

قیمت مدل ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به میزان ۵ میلیون تومان کاهش یافت و به ۴۹۰ میلیون تومان رسید. همچنین، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر در قیمت، در بازار با قیمت ۵۱۵ میلیون تومان عرضه شد.

در طی ۲۴ ساعت گذشته، خودروی پژو۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار تغییر قیمت نکرد و با قیمت ۷۴۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین، پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ نیز با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان به فروش رسید.

در این مدت، خودروی پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت، در بازار با قیمت ۶۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین، پژوپارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش ۵ میلیون تومان در قیمت، در بازار به قیمت ۵۰۵ میلیون تومان عرضه شد.

براساس این گزارش، در بازار خودرو، قیمت دناپلاس اتوماتیک و دنده‌ای، ۵ میلیون تومان کاهش یافت. به این ترتیب، دناپلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان و دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ به حدود ۶۴۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

همچنین، خودروی تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش قیمت ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان عرضه شد. همچنین، قیمت خودروهای کوییک اتوماتیک و دنده‌ای نیز ۵ میلیون تومان کاهش یافت. در نتیجه، کوییک اتوماتیک با قیمت ۴۱۵ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای با قیمت ۳۴۰ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

مطالعه بیشتر  فروش اقساطی شاسی بلند KMC K7 از امروز 14 مرداد
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

عدم تایید افزایش قیمت خودرو توسط شورای رقابت به ضرر خودروسازان شد!

mortazavi

عدم تعیین تکلیف قیمت خودرو بازار را آشفته‌تر کرد

سجاد ناجی

محمود خیامی، بنیانگذار ایران ناسیونال درگذشت !

Sajjad Amanian

نظر دهید.