مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

حواله داران پارس این خبر خودرو را بخوانند!

حواله داران پارس این خبر خودرو را بخوانند! براساس اعلام سازمان ملی استاندارد، تولید پژو پارس تا تاریخ ۳۱ خردادماه متوقف خواهد شد. مشتریانی که حواله خرید این خودرو را دارند، باید خودروی دیگری انتخاب کنند. ایران‌خودرو برای این افراد امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است. با پایان تولید پژو پارس در این ماه، این خودرو از فهرست محصولات ایران‌خودرو حذف می‌شود و این شرکت دیگر هیچ محصول غیر استانداردی نخواهد داشت. به این ترتیب، تمامی خودروهای عرضه‌شده توسط ایران‌خودرو ایمن و استاندارد خواهند بود.

حواله داران پارس این خبر خودرو را بخوانند!

براساس اعلام سازمان ملی استاندارد، تولید پژو پارس تا تاریخ ۳۱ خردادماه متوقف خواهد شد. مشتریانی که حواله خرید این خودرو را دارند، باید خودروی دیگری انتخاب کنند. ایران‌خودرو برای این افراد امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است. با پایان تولید پژو پارس در این ماه، این خودرو از فهرست محصولات ایران‌خودرو حذف می‌شود و این شرکت دیگر هیچ محصول غیر استانداردی نخواهد داشت. به این ترتیب، تمامی خودروهای عرضه‌شده توسط ایران‌خودرو ایمن و استاندارد خواهند بود.

اما مسئله‌ای که مطرح می‌شود این است که مشتریانی که پیش از اعلام تاریخ توقف تولید حواله خرید پارس را دریافت کرده‌اند، چه اقدامی باید انجام دهند؟

حواله‌داران پژو پارس می‌توانند خودروی دیگری را به جای آن انتخاب کنند، و برای این منظور امتیازات ویژه‌ای برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته شده است.

این افراد می‌توانند خودروهای سورن پلاس، ۲۰۷ یا تارا را به جای پژو پارس انتخاب کنند، البته سورن پلاس اولویت بیشتری برای جایگزینی دارد.

برای تشویق مشتریان به جایگزینی پژو پارس با سورن پلاس، ایران‌خودرو امتیازات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که شامل تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون بهره و تخفیف ۱۵ میلیون تومانی است.

یکی دیگر از امتیازات برای حواله‌داران پژو پارس، امکان ثبت‌نام و خرید یکی از سه خودروی جایگزین با قیمت کارخانه است. این امتیاز، به دلیل عدم وجود ثبت‌نام برای خودروهای پرتیراژ ایران‌خودرو و محدودیت‌های متعدد در زمان عرضه، تعداد عرضه، قیمت و غیره، به دیگران تعلق نمی‌گیرد. حواله‌داران تنها کافی است با مراجعه به سایت و ثبت درخواست تغییر خودرو، نسبت به خرید و تحویل خودروی مورد نظر اقدام کنند.

مطالعه بیشتر  طرح فروش کشنده دیما ویژه تیر و مرداد 1402

تعلل در جایگزینی پژو پارس با یکی از این سه خودرو تنها به ضرر دارندگان حواله خواهد بود، زیرا تأخیر در ثبت‌نام قطعی باعث طولانی‌تر شدن زمان تحویل محصول خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اولین سری شاهین به تحویل مشتریان داده شد

سجاد ناجی

سایپا و ایران خودرو در نرخ محصولات به تاریخ امروز ۱۳ اردیبهشت ماه

mortazavi

میزان سود دلالان از فروش حواله های خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.