مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

شرایط دشوار ثبت نام خودرو پشت درب های بسته

شرایط دشوار ثبت نام خودرو پشت درب های بسته شرایط سخت ثبت نام خودرو هر روز وارد مرحله جدیدی می شود. در روزهای اخیر برخی از نمایندگان فروش مدیران خودرو در شیراز افراد زیادی را به دلیل فروش اقساطی برخی از محصولات خود پشت دربهای بسته نگه داشته بود. افراد زیادی برای ثبت نام به شرکت مدیران خودرو مراجعه کردند که باعث شد برخی از نمایندگی های این شرکت در شیراز درهای خود را به روی مشتریان ببندند و مردم برای ثبت نام و پرکردن اولین فرم پشت درب منتظر بمانند.

شرایط دشوار ثبت نام خودرو پشت درب های بسته

شرایط سخت ثبت نام خودرو هر روز وارد مرحله جدیدی می شود. در روزهای اخیر برخی از نمایندگان فروش مدیران خودرو در شیراز افراد زیادی را به دلیل فروش اقساطی برخی از محصولات خود پشت دربهای بسته نگه داشته بود. افراد زیادی برای ثبت نام به شرکت مدیران خودرو مراجعه کردند که باعث شد برخی از نمایندگی های این شرکت در شیراز درهای خود را به روی مشتریان ببندند و مردم برای ثبت نام و پرکردن اولین فرم پشت درب منتظر بمانند.
متأسفانه شرایط فروش محصولات خود که توسط نمایندگی ها مشخص شده است حاکی از آن است که افراد ضعیف جامعه باید تقریباً از خرید خودرو خودداری کنند و آن زمان است که این شرکت ها قبل از ثبت نام اولیه به خریداران اطلاع می دهند که در فاز اول لیست حساب و میزان درآمد ماهیانه را اطلاع دهند.
یکی از خریداران خودرو با اشاره به اینکه برای ثبت نام خودرو تقریباً به تمام نمایندگی های شهر شیراز مراجعه کرده است، می گوید: برخی نمایندگی ها به دلیل اینکه مشتری زیادی دارند پاسخ درستی به ما نمی دهند و می گویند تنها به پر کردن فرم ثبت نام اکتفا کنید تا بعدا تکلیف مشخص شود.

وی در گفت و گو با اشاره به اینکه متاسفانه نمایندگی ها می گویند که اگر حساب بانکی مان گردش مالی زیادی نداشته باشد، نمی توانیم اقدام به خرید خودرو کنیم، می افزاید: شرایط روز به روز برای خرید خودرو و ماشین دار شدن در ایران دشوار می شود.

گلزار فرایی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو شیراز با بیان اینکه در حال حاضر تمامی نمایندگی های خودرو زیر نظر اتحادیه هستند افزود: نمایندگی های خودرو مانند گذشته ثبت نام و فروش نمی کنند و خریداران خودرو باید در سایت ثبت نام کرده و اقدام به خرید کنند.
او در ادامه صحبت های خود افزود: در شرایط کنونی، نمایندگی ها نقشی برای فروش خودرو ندارند. همانطور که نمایندگی مدیران خودرو برای ثبت نام شرایط اقساطی را اعلام می کنند اما فروش خودروها براساس شرایط خاصی  انجام می شود.
او در ادامه گفت: متاسفانه به عنوان رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو نتوانستم خودروهای این شرکت را ثبت نام کنم چرا که ثبت نام شرکت مدیران با یک شرایط ویژه است و خریداران باید پرداخت اقساط برای یک سری ضامن های معتبر و شرایط خاصی را انجام دهند.
فرایی خاطرنشان کرد: شرایط ثبت نام خودرو برای مدیران خودرو بسیار سخت است، بنابراین همه نمی توانند ثبت نام را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه تقریباً به هر نمایندگی برای ثبت نام خودرو در این شرکت مراجعه کرده ام، می گوید: متاسفانه در بسیاری از موارد سایت فقط یک ساعت برای ثبت نام باز است.

نماینده شیراز و زرقان هم در ادامه گفت، تصمیم کمیسیون تلفیق براساس ارائه خودروهای تولیدی و وارداتی از سمت بورس باعث شده که قیمت های کارخانه و بازار بهم نزدیک شوند و همین امر سبب می شود که رانتی به دست تولید کننده نرسد و البته شرایط بهتری برای حمل و نقل عمومی مهیا شود.

جعفر قادری با اشاره به اینکه این مصوبه واقعا منطقی است و تصویب آن در مجلس می تواند بخشی از مشکلات این حوزه را حل کند، گفت: اگرچه خودروسازان باید به سمت تولید خودروهای ارزان قیمت روی بیاورند. اما در این شرایط دولت باید حمل و نقل عمومی را توسعه دهد.
اعضای کمیسیون طرح و بودجه با اشاره به اینکه در شرایط فعلی قیمت خودرو با درآمد اقشار کم درآمد مطابقت ندارد، گفت: دولت باید برای توسعه حمل و نقل عمومی شهری اقدامات لازم را انجام دهد. و روستاها در این شرایط به مردم امکان دسترسی به سیستم حمل و نقل انبوه را می دهند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  خبر تازه خودرو نوروز 1403 را با خودروی صفر خود سفر کنید!!!!

مطالب مرتبط

(سایپا) به انتقاد از نامگذاری کوییک واکنش نشان داد

سجاد ناجی

مهلت ثبت نام خودروهای داخلی تا فردا ۲۹ اسفند ساعت ۲۴

mortazavi

فروش ماهانه خودرو با قیمت فصلی

سجاد ناجی

نظر دهید.