مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

حضور ۵ خودروی سایپا در سامانه یکپارچه

حضور 5 خودروی سایپا در سامانه یکپارچه اخیراً، پنج محصول جدید از شرکت سایپا به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شده است. این محصولات عبارتند از کوییک GXR تیپ L، کوییک GX تیپ L، ساینا S تیپ DA، ساینا S استاندارد ۸۵ گانه و شاهین اتوماتیک.

حضور ۵ خودروی سایپا در سامانه یکپارچه

اخیراً، پنج محصول جدید از شرکت سایپا به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شده است. این محصولات عبارتند از کوییک GXR تیپ L، کوییک GX تیپ L، ساینا S تیپ DA، ساینا S استاندارد ۸۵ گانه و شاهین اتوماتیک.

در این فهرست، مشاهده می‌شود که مدل ساینا S تیپ DA دوبار درج شده است، و اینکه آیا اشتباهی وجود دارد یا این دو مدل دارای تفاوتی می‌باشند، هنوز مشخص نیست. باید توجه داشت که وضعیت عدم عرضه خودروهای جدید سایپا در این فهرست ذکر شده است، که این موضوع نشان می‌دهد این خودروها در دوره‌ای بعدی عرضه خواهند شد (که تاریخ دقیق آن مشخص نیست). یک نکته جالب در اینجاست که در ظاهر، ۵ مدل به سامانه خودروهای وارداتی اضافه شده است، اما در واقع، تنها سه مدل اضافه شده اند: مدل شاهین اتوماتیک، کوییک و ساینا.

این وضعیت به دلیل قیمت‌گذاری دستوری از یک سو و مشکلات در تأمین قطعات از سوی دیگر، باعث شده تا شرکت سایپا انواع و اقسام تیپ‌ها را از یک مدل خودرو با نسخه‌های مختلف به بازار عرضه کند. اگرچه تفاوت‌هایی در جزئیات این محصولات مشاهده می‌شود، اما در عمل، این دو خودرو، کوییک و ساینا، همان محصولات هستند.

طرح جدید مدیران خودرو

به احتمال زیاد، زمان عرضه جدید در سامانه یکپارچه به زودی مشخص خواهد شد و ممکن است محصولات جدیدی از ایران خودرو نیز به این سامانه اضافه شوند. ما به طور دائمی سامانه خودروهای وارداتی را دنبال می‌کنیم و تغییرات را به زودی و در سریع‌ترین زمان ممکن به شما عزیزان اعلام خواهیم کرد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تازه ترین قیمت خودرو امروز به نرخ جدید 23 بهمن ماه

مطالب مرتبط

طرح پیش فروش محصولات سایپا اعلام شد.

نویسنده ارشد

تجربه رانندگی با ساندرو برادر ناخلف L90

مجتبی امیری

اعلام قیمت هایما S5 و S7 خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.