مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

حضور بهمن موتور با پیکاپ ZX Auto G9 در نمایشگاه اصفهان

حضور بهمن موتور با پیکاپ ZX Auto G9 در نمایشگاه اصفهان

حضور بهمن موتور با پیکاپ ZX Auto G9 در نمایشگاه اصفهان | حضور گروه بهمن با محصولات متنوع | شباهت خودرو جدید بهمن به پیکاپها آمریکایی

گروه بهمن که با مجموعه امل محصولات در حوزه خودروهای سواری، تجاری و موتورسیکلت های ایران دوچرخ در نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر شده بود، برای نخستین بار از پیکاپ جدید ZX Auto G9 در این نمایشاه رونمایی کرد.

G9 یک سر و گردن از دیگر پیکاپ های همرده در بازار ابعاد بزرگتری دارد و شباهت بی اندازه آن به پیکاپ های آمریکایی بخصوص پیکاپ معروف فورد غیرقابل انکار است.

این خودرو شباهت ظاهری به غول های آمریکایی را در طراحی کابین نیز ادامه داده و در بخش جلو خودرو و در بین صندلی ها کنسولی عریض در برگیرنده اهرم الکتریکی تعویض دنده برای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF این خودرو است.

دوکابین G9

در قلب G9 پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۹۵ اسب بخار (مشترک با هاوال H9) قرار دارد که حداکثر گشتاور آن به حدود ۳۶۰ نیوتون متر می رسد و انتقال قدرت به هر ۴ چرخ از طریق سیستم توزیع گشتاور الکتریکی و قفل دیفرانسیل الکتریکی صورت می گیرد.

این پیکاپ تنومند قرار است در بخش سیستم ترمز و ایمنی این خودرو از لیست بلند بالایی از تجهیزات بهره ببرد.

تجهیزاتی مانند سیستم ترمز ضد لغزش (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESC)، سیستم ترمز کمکی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط و سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف از جمله این تجهیزات به شمار می آیند و از دیگر مزیت های این خودرو می توان به اکسل های قدرتمند به همراه فنربندی با طراحی دو جناغی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم- منیزیم به همراه توپی چرخ با استحکام و عملکرد بسیار بالا در کنار آیرودینامیک بهینه بدنه خودرو با مقاومت هوای کم در حین رانندگی اشاره کرد..

مطالعه بیشتر  اتوبوس شهاب ، اولین اتوبوس برقی در کشور

همچنین از دیگر امکانات این پیکاپ پریمیوم تازه گروه بهمن می توان به مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچی، شارژر وایرلس، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باران، کروز کنترل، گرم کن صندلی های جلو و … اشاره کرد.

ظرفیت بار این پیکاپ حدود ۵۰۰ کیلوگرم اعلام شده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

لغو قرعه کشی در سامانه یکپارچه خودرو به دلیل مشکلات فنی

سجاد ناجی

انتخابات مانع از بررسی طرح ساماندهی خودرو

سجاد ناجی

قطعات یدکی دیگنیتی گران تر از قطعات یدکی بی ام و و بنز

سجاد ناجی

نظر دهید.